خبرگزاری کار ایران

بهمن هاشمی با چهل ستاره به شبکه شما می‌آید

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۰۶۳

بهمن هاشمی با اجرای مسابقه تلویزیونی تعاملی به‌زودی هر شب روی آنتن شبکه شما می‌رود.

به گزارش ایلنا، مهدی نیک روش تهیه‌کننده مسابقه تعاملی چهل ستاره با بیان اینکه  بهمن هاشمی به زودی با اجرای مسابقه تلویزیونی چهل ستاره به شبکه شما می‌آید، گفت: در این مسابقه هر شب به سه نفر جایزه یک میلیون تومانی اهدا می‌شود.

وی در خصوص انتخاب بهمن هاشمی برای اجرا این مسابقه اظهار کرد: هاشمی با توجه شناخت خوب از استان‌ها و شهرهای مختلف و اجرای برنامه‌های متنوع برای برنامه چهل ستاره انتخاب شد.   

حمید رضا بحرینی مجری طرح برنامه با اشاره به متفاوت بودن چهل ستاره تصریح کرد: مسابقه چهل ستاره یک برنامه کاملا تعاملی بوده و با مشارکت مخاطبان شبکه شما و رقابت ۳۱ استان کشور به صورت آنلاین اجرا می‌شود. از این رو اجرای این برنامه با دیگر برنامه‌هایی که تاکنون مطرح بوده متفاوت است.

بحرینی با اشاره به این موضوع که برنامه چهل ستاره هر شب در ۳ نوبت پخش می‌شود خاطر نشان کرد: زمان هرکدام از این برنامه‌ها ۱۵ دقیقه بوده و در زمان اجرا ۱۲ الی ۱۵ سوال متناسب با نوع سوالات و توضیحات مجری متفاوت خواهد بود.

وی در پایان بیان داشت: ایجاز در زمان مسابقات و جلوگیری از هدررفت وقت مخاطبان در کنار افزایش اطلاع رسانی و آگاهی‌های عمومی از اهدافی است که این برنامه دنبال می‌کند.

این مسابقه هر شب ساعت ۱۸:۳٠، ٢٠:٢٠ و ٢٣:١٥ بزودی از آنتن شبکه شما روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز