خبرگزاری کار ایران

کامبوزیا پرتوی:

راحتی صندلی‌ها و کیفیت پخش فیلم در «ایران مال» عالی است/بازدید از «ایران مال» یکی از انگیزه‌های حضور من بود

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۵۴۶

کامبوزیا پرتوی، کارگردان و فیلنامه‌نویس سینمای ایران روز گذشته با حضور در مجموعه سینمایی «ایران مال» به تماشای فیلم‌های اکران شده در سی‌ و هفتمین دوره فیلم فجر نشست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامبوزیا پرتوی، کارگردان و فیلنامه‌نویس سینمای ایران روز گذشته با حضور در مجموعه سینمایی «ایران مال» به تماشای فیلم‌های اکران شده در سی‌ و هفتمین دوره فیلم فجر نشست.

وی که دریافت ۴ سیمرغ بلورین را در کارنامه خود دارد در حاشیه این جشنواره در گفتگو با ایلنا، در خصوص اکران فیلم‌ها در مجموعه «ایران مال» گفت: راستش امروز یکی از انگیزه‌های من برای حضور در اینجا در کنار فیلم دیدن، بازدید از مجموعه «ایران مال» بود. چون در مورد «ایران مال» شنیده بودم و می خواستم ببینم چه طور جایی است. چون این مجموعه بین تهران و کرج قرار دارد، برایم سوال بود که آیا مردم این راه را برای تماشای فیلم‌های جشنواره می‌آیند؟ برایم خیلی جالب و عجیب بود که تمام سالن‌ها پر بود و مردم از مجموعه سینمایی ایران مال، بسیار استقبال کرده‌اند. «ایران مال» اگر چه از مرکز شهر دور است اما شاهدیم که همه سالن‌ها کاملا پر شده است.

کارگردان فیلم کافه ترانزیت، ادامه داد: این استقبال مردمی از مجموعه سینمایی «ایران مال» اتفاقی خوب و امیدوارکننده است. کیفیت سالن‌ها به لحاظ راحتی صندلی‌ها و کیفیت صدا، تصویر، نور و رنگ هم بسیار عالی بود.

پرتوی در انتها عنوان کرد: بعد از تماشای فیلم، اکنون قصد دارم از سایر بخش‌های «ایران مال» شامل باغ ایرانی، کتابخانه، بازار سنتی و رستوران ملل که تعریف آن را شنیده‌ام، بازدید کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز