خبرگزاری کار ایران

حامد بهداد:

ما ایرانی‌ها احساس‌مان را فروخته‌ایم و عشق را زیر پا له کرده‌ایم!

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۸۹۳

حامد بهداد با بیان اینکه برخی نشانه‌پردازی‌های فیلم‌ «قصر شیرین» ارزشش از خود قصه خیلی بیشتر است، گفت: از نظر من ما ایرانی‌ها خیلی زیاد عشق را زیر پا له کردیم. به نوعی احساس‌مان را فروخته‌ایم و منطق‌مان را برداشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد بهداد در فیلم «قصر شیرین» رضا میرکریمی ایفاگر نقش پدری است که بعد از مدت‌ها بچه‌های خود را که به تازگی مادرشان را از دست داده‌اند، می‌بیند و با آنها همراه می‌شود. در این مسیر ما با قصه زندگی این شخصت همراه شده و متوجه می‌شویم که بهداد با وجود اینکه عاشق مادر بچه‌های خود بوده، قلب او را به قیمت پنجاه میلیون تومان فروخته است.

حامد بهداد در پاسخ به این پرسش که چطور یک آدم به جایی می‌رسد که حتی حاضر است قلب همسری که عاشقش بوده را بفروشد، به ایلنا گفت: فکر می‌کنم نشانه‌پردازی این ماجرا ارزشش از خود قصه خیلی بیشتر است. من فکر می‌کنم که ما ایرانی‌ها احساس‌مان را فروخته‌ایم و منطق‌مان را برداشته‌ایم.

وی افزود: از نظر من؛ ما خیلی زیاد عشق را زیر پا له کردیم و خودخواهی‌مان را تقویت کردیم. هر هنرمندی قطعا دغدغه این موضوع را خواهد داشت. من فکر می‌کنم که از باقی مانده زندگی باید تمام مصارف زندگی را تمام و کمال داشته باشیم.

بهداد با بیان اینکه در انتخاب فیلم‌ها سختگیر نشده و به صورت دلی عمل می‌کند؛ درباره بازی در نقش یک پدر و ارتباط حسی درونی خود با دو کودک، اظهار داشت: محیطی که در آن فیلم را آماده می‌کردیم، خیلی جغرافیای پرانرژی داشت ولی قبل از آن نیز فیلمنامه موقعیت‌ها را برایم فراهم کرده بود.

این بازیگر ادامه داد: علاوه بر این موضوع آقای میرکریمی هم واقعا کارگردان خوبی هستند و در این فیلم همه را با هم مدیریت می‌کردند. فکر می‌کنم این فیلم کار ساده‌ای نبود ولی سختی چندانی هم نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز