خبرگزاری کار ایران

فاز اول بازگشایی موزه رضا عباسی

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۹۸۴

فاز اول بازگشایی و بهسازی موزه رضا عباسی به پایان رسید. در این مرحله تالار خوشنویسی، نگارگری، اسلامی ۱ و اسلامی ۲ بازگشایی می‌شود.

به‌ گزارش ایلنا، توجه به مخاطب و  تکریم ارباب رجوع و ایجاد شرایط بهتر بازدید، به روز رسانی و تجهیز سیستم حفاظت الکترونیک، ساماندهی و تعمیرات سرویس‌های بهداشتی مطابق با استاندارد معلولین، نوسازی آسانسور، بهینه سازی امکانات ایمنی و نصب فایرباکس، ایجاد اتاق اختصاصی برای استفاده پژوهشگران و راه اندازی بلیط الکترونیک از اهداف فاز اول این پروژه بود. موزه رضا عباسی در برنامه‌های تخصصی و جدید خود در نظر دارد با برگزاری نمایشگاه‌های  هفتگی و نشست‌های تخصصی میزبان مخاطبین و علاقه مندان باشد .

موزه رضا عباسی در سال ۱۳۵۶ گشایش یافته و ساختمان این موزه ۴ طبقه و دارای سبک مدرن است و مجموعه ارائه شده در این موزه آثاری از هزاره دوم پیش از میلاد تا پایان دوره قاجار را در بر می‌گیرد.

آثار متنوع این موزه ریتون‌های زرین دوره هخامنشی، ظروف سیمین دوره ساسانی و دیگر اشیاء فلزی و سفالی، زیور آلات و نگاره‌ها و خوشنویسی... را شامل می‌شود.

 موزه رضا عباسی درخیابان شریعتی. نرسیده به پل سید‌خندان. پلاک ۸۹۲ قرار دارد. علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن۸۸۵۳۵۱۳۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز