خبرگزاری کار ایران

فراخون اجراهای بهار ۹۸ نوفل لوشاتو منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۱۰۱

فراخون اجراهای بهار ۹۸ عمارت نوفل لوشاتو منتشر شد.

به گزارش ایلنا، عمارت نمایشی نوفل لوشاتو که در سال ۱۳۹۷ میزبان اجرای تئاترهایی چون «یرما»، «دودمان»، «مثل شلوار جین آبی»، «استیو جابز»، «گوریل»، «تحت تاثیر»، «عشق ثگی»، «دو جلاد»، «پوبلیکومس بشیمفونگ»، «شوبیل»، «ضیافت» و ... بوده است در نظر دارد ضمن دعوت از تمامی اهالی تئاتر بالخص قشر دانشگاهی تئاتر ایران، مدرسان و اساتید و همچنین هنرمندان تئاتر استان‌ها برای حضور در ویژه برنامه‌های این عمارت در روزهای برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، پذیرای متون نمایشی و پیشنهادات اجرایی هنرمندان  در سال ۱۳۹۸ باشد.

داوود نامور و محسن نجار حسینی به عنوان مدیران عمارت نوفل لوشاتو از هنرمندان، دانشجویان و گروه‌هایی نمایشی فعال استان‌های کشور دعوت کردند که حداکثر تا پایان دهه اول اسفند ۱۳۹۷ متون نمایشی یا فیلم اجرای کامل نمایش خود را به انضمام فرم‌های تکمیل شده به آدرس تهران، خیابان نوفل لوشاتو، بن‌بست زیبا پلاک ۱ ارسال کنند.

هنرمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت در گفتگوهای تخصصی و برنامه اجراهای عمارت نوفل لوشاتو در جشنواره بین‌‌المللی تئاتر  فجر و همچنین اطلاعات مورد نیاز در خصوص اجرای نمایش در سال ۱۳۹۸ به شبکه های مجازی مراجعه و یا از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر با شماره تلفن ۶۶۴۸۳۷۴۲- ۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز