خبرگزاری کار ایران

«بازخوانی پرونده جلیقه زرد‌های فرانسه» در ضمیمه روزنامه توسعه ایرانی

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۵۴۸

ضمیمه شماره ۱۶۶ روزنامه «توسعه ایرانی» با موضوع «بازخوانی پرونده جلیقه زرد‌های فرانسه» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روزنامه «توسعه ایرانی» در ضمیمه شماره ۱۶۶ خود که امروز (سه‌شنبه ۲ بهمن) منتشر شد، با تیتر «دود اعتراض در آسمان پاریس» به بازخوانی پرونده جلیقه زرد‌های فرانسه پرداخته است.

در این شماره یادداشت‌هایی از مسعود حیدری (مدیرمسئول)، علی ربیعی (رئیس شورای سیاست‌گذاری روزنامه توسعه ایرانی) منتشر شده است.

همچنین در این شماره از روزنامه توسعه ایرانی، از یادداشت‌های افرادی همچون «جان، لیچ فیلد» روزنامه‌نگار، «دیوید بل» مورخ و استاد علوم سیاسی دانشگاه پرینستون استفاده شده است.

«جلیقه زرد‌ها؛ نمایش خشم ناشی از مطالبات تلنبار شده» یادداشت دیگری است که به تحلیل پدیده جلیقه زرد‌ها پرداخته است.

 گزارش‌های از روزنامه نیویورک تایمز با عنوان «ناخرسندان در شانزه لیزه»، «نظرات پراکنده چند شهروند پاریسی»، گزارشی از نشریه «پولتیکو» با عنوان «آنچه ماکرون نمی‌فهمد»، گزارش مجله «فوربس» با عنوان «ریاضت دیگر نا ندارد» و همچنین گزارشی از «وال استریت جورنال» با عنوان «جست‌وجوی کور برای آینده بهتر» بخش‌های دیگری از این ویژه‌نامه هستند.

«اعلام نفرات از بورژوازی کلان شهرها»، «یک روز با جلیقه زرد‌ها» و «نیازهای طبقه کارگر، آمال فعالان محیط زیست» درباره جلیقه زردهای فرانسه، از دیگر مطالبی به شمار می‌آیند که در این ویژه‌نامه از منابع خارجی ترجمه و به چاپ رسیده است.

گفت‌و‌گو با «اسلاوی ژیژک» فیلسوف و نظریه پرداز اسلووانیایی درباره گذر از دیوار سرمایه‌داری با عنوان «پوپولیسم چپ دیواری برای تغییر ندارد»، گفت‌وگو با «موسی اکرم» استاد تمام فلسفه درباره تحولات سیاسی با عنوان «بر آتش اعتراض‌ها هیزم می‌ریزند» و گفت‌وگو با «ونسان مارتینی» استاد علوم سیاسی دانشگاه اکول درباره علت تظاهرات جلیقه زردها با عنوان «راست افراطی نمی‌تواند سوءاستفاده کند» از دیگر مطالب منتشر شده در این ویژه‌نامه به شمار می‌آیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز