خبرگزاری کار ایران

فراخوان جایزه مهرگان ادب برای فارسی‌نویسان خارج از ایران منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۲۶۹

جایزه مهرگان ادب به آثاری که چاپ اول آن‌‌ها به زبان فارسی، در سالهای ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به صورت نسخه چاپی و یا الکترونیک منتشر شده است، تعلق می‌گیرد. پنج تن از نویسندگان و منتقدان ادبی شناخته شده ایرانی که در خارج از کشور اقامت دارند، داوری نخستین دوره این جشنواره را برعهده دارند.

به گزارش ایلنا، جایزه مهرگان به عنوان قدیمی‌ترین جایزه ادبی مستقل، همزمان با سومین دهه فعالیت خود در نظر دارد، تا نخستین دوره «جایزه مهرگان ادب در خارج از ایران» را برای انتخاب بهترین رمان و بهترین مجموعه داستان کوتاه چاپ شده در خارج از ایران برگزار کند.

این جایزه به آثاری که چاپ اول آن‌‌ها به زبان فارسی، در سالهای ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به صورت نسخه چاپی و یا الکترونیک منتشر شده است، تعلق می‌گیرد. پنج تن از نویسندگان و منتقدان ادبی شناخته شده ایرانی که در خارج از کشور اقامت دارند، داوری نخستین دوره این جشنواره را برعهده دارند.

ناشران یا نویسندگان، براى شرکت در جایزه مهرگان ادب خارج از ایران لازم است فایل الکترونیک (P.D.F) آثار خود را به ایمیل دبیرخانه جایزه مهرگان ادب ارسال کنند. در صورتی‌که نسخه الکترونیک اثر در دسترس نباشد، ارسال نسخه چاپی با هماهنگی دبیرخانه جایزه امکان‌پذیر است. پس از دریافت فایل‌ها و تطبیق تاریخ انتشار آنها با بازه زمانی مورد نظر جایزه، به فرستنده اعلام وصول شد.

 مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جایزه، بیستم ماه مارس ۲۰۱۹ (۲۹ اسفند ۱۳۹۷) است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز