خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان:

فرودگاه یکی از عوامل رشد گردشگری است

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۱۷۹

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: یکی از مولفه‌های اصلی برای رشد و توسعه گردشگری، وجود فرودگاه است.

به گزارش ایلنا، مهدی جمال (سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری) در دیدار با معاونان اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان و فرماندار سمنان گفت: یکی از مولفه‌های اصلی برای رشد و توسعه گردشگری، وجود فرودگاه است. فعالیت دائمی فرودگاه سمنان می‌تواند نقش موثری در رشد گردشگری استان داشته باشد.

وی با اشاره به قابلیت‌های گردشگری شهرستان سمنان گفت: با آزادسازی کاروانسرای مرکزی سمنان و انتقال زندان سمنان از کاوانسرا، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های گردشگری سمنان به روی علاقمندان گشوده می‌شود.

جمال، با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ گردشگری ایران در بهمن ماه امسال و در تهران نیز گفت: با حضور قدرتمند در این نمایشگاه می‌توان، قابلیت‌های استان را معرفی کرد.

فرماندار سمنان نیز با اشاره به اینکه حریم اطراف کاروانسرا در حال تخلیه است گفت: زندان جدید سمنان تا اوایل سال آینده آماده بهره برداری است و کاروانسرای مرکزی شهر سمنان پس از چهل سال آزاد می‌شود.

«سیدعباس دانایی» با تاکید بر توجه ویژه به بخش گردشگری، افزود: گام‌های خوبی در حوزه گردشگری استان سمنان برداشته شده و این مسیر باید ادامه پیدا کند.

وی با قدردانی از رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان سمنان گفت: ایشان یکی از سه مدیر برتر و الگو در شهرستان سمنان هستند.

دانایی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بافت تاریخی سمنان، افزود: به موضوع پایگاه بافت تاریخی سمنان و راه اندازی بازارچه دایمی فروش صنایع دستی در سمنان باید توجه ویژه شود.

فرماندار سمنان در خصوص پروازهای فرودگاه سمنان نیز ابراز امیدواری کرد: پروازهای دائمی فرودگاه سمنان تا پیش از نوروز سال جدید دایر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز