خبرگزاری کار ایران

خوانشی از هفت نامزد مسابقه نمایشنامه‌نویسی جشنواره فجر

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۴۵۶

نمایشنامه‌ی «چند روایت از چند زندگی مرتبط» به نویسندگی مسعود محمدی‌قنبرلو یکی از هفت نامزد مسابقه‌ی نمایشنامه‌نویسی جشنواره سی و هفتم فجر خوانده می‌شود.

به گزارش ایلنا، با معرفی هفت اثر به عنوان نمایشنامه‌های منتخب بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره‌ی امسال، خوانش این آثار از روز شنبه ۲۱ دی در تالار مشاهیر مجموعه تئاترشهر آغاز شد که فردا سه‌شنبه ۲۵ دی نمایش «چند روایت از چند زندگی مرتبط» نوشته مسعود محمدی‌قنبرلو خوانده می‌شود.

خوانش‌گران «چند روایت از چند زندگی مرتبط» عبارتند از: ساسان قلیزاده، حسن شیخ‌زاده، سارا عبدالهی، هانیه علینژاد، ندا محاسن و توحید سیف که طبق  گفته نویسنده اثر اگر به گونه‌ای دیگر روایت شود می‌تواند هشت شخصیت داشته باشد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: مستندسازی می‌خواهد از کار یک گروه رادیویی که چند جوانند و تولیدکننده یک پادکست، مستند بسازد.

مسعود محمدی‌قنبرلو متولد ۱۳۷۳ است و «چند روایت از چند زندگی مرتبط» که مورد توجه هئیت داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی سی و هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر قرار گرفته است، نخستین اثر اوست.

به غیر از «چند روایت از چند زندگی مرتبط» تاکنون نمایشنامه‌های «Z.AM.۱۰۸۰» نوشته محبوبه عرب‌قنبری و «سالی که دو بار پاییز شد» نوشته لیلی عاج در قالب این رویداد خوانده شده‌اند و امروز، دوشنبه ۲۴ دی نوبت «میرزیاس» نوشته زهره شفیعی است. «پریزاد» نوشته سارا الهیان، «ضمایر» نوشته همایون حجازی‌نیا و «عاشقانه‌های لجنی» نوشته مهدی علیپور‌اصل نیز در نوبت خوانش قرار دارند.

سه اثر برگزیده از میان این هفت نامزد، در روز اختتامیه جشنواره سی و هفتم در تاریخ چهارم اسفند معرفی خواهند شد.

سی و هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادربرهانی مرند از ۲۲ بهمن تا ۴ اسفند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز