خبرگزاری کار ایران

اعلام نتایج نخستین دوره «امکان» (Showcase) کانون تئاتر دانشگاهی

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۳۹۶

مدیر کانون تئاتر دانشگاهی اداره‌کل هنرهای نمایشی ایران نتایج نخستین دوره «امکان» (Showcase) را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، اسامی آثاری که در نتیجه‌ی برگزاری نخستین دوره «امکان» (Showcase) توسط مدیران تماشاخانه‌ها انتخاب شده و روی صحنه خواهند رفت، اعلام شد.

تعداد آثار حاضر در نخستین دوره «امکان» (Showcase) که توسط گروه‌های دانشجویی از دانشکده‌های تئاتری تهران تولید شده‌اند ١٦ اثر بود.

بر این اساس نمایش «اهانت به تماشاگر» به کارگردانی امیر اخوان در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می‌شود و نمایش‌های «اکوسیستم» به کارگردانی پویا یادگاری، «لچک» به کارگردانی امیر ابراهیم‌زاده و «سریس» به کارگردانی ساحل عمادی در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می‌روند.

نمایش‌های «نمی‌دونم فردا چی می‌شه» به کارگردانی آرزو خرم‌نیا و «محله‌ قدیمی» به کارگردانی اهورا جلالی نیز در سالن خانه نمایش اداره تئاتر میزبان علاقه‌مندان می‌شوند.

همچنین دو نمایش «لانچر» به کارگردانی پویا سعیدی و مسعود صرامی و «شیرخشک» به کارگردانی نوید معمارکرمانی برای روی صحنه رفتن توسط دو سالن تئاتر دولتی انتخاب شده‌اند که پس از توافقات نهایی به زودی در موردشان اطلاع‌رسانی خواهد شد.  

برگزارکننده این رویداد، شورای کانون تئاتر دانشگاهی اداره‌کل هنرهای نمایشی با همکاری خانه‌ی هنرمندان ایران و تماشاخانه‌ی ایرانشهر بود و از همه مدیران تئاترهای دولتی و خصوصی، تهیه‌کنندگان، مدیران تولید و هنرمندان تئاتر برای شرکت در آن دعوت به‌ عمل آورد.

لازم به ذکر است که برای برخی از آثار نیز تالار و توافق مورد نظر حاصل شد که به دلیل عدم تمایل کارگردانان برای اجرا در آن تالارها در نتایج ذکر نشدند.

نخستین دوره «امکان» با هدف عرضه آثار برتر تئاتر دانشگاهی از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آذر  توسط کانون تئاتر دانشگاهی اداره‌کل هنرهای نمایشی برگزار شد و در این برنامه برای نخستین بار دانشجویان، به عنوان تولید‌کننده آثار نمایشی، آثار خود را بی‌واسطه به دیگر صنوف تئاتری معرفی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز