خبرگزاری کار ایران

معرفی بخشی از داوران جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۳۲۹

کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران خانه سینما در راستای همکاری با نخستین دوره جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران سه کارشناس امور تبلیغات و اطلاع‌رسانی در عرصه سینما که از اعضای کانون طراحان و مدیران تبلیغات خانه سینما نیز هستند را به عنوان داور معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران خانه سینما به عنوان تنها کانون تخصصی در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی سینما، سه عضو فعال خود بابک یادگاریان، حمید نجفی‌راد و مسعود رفیع زاده را به عنوان داور به دبیرخانه جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران معرفی کردند.

براساس این گزارش سه داور معرفی شده قرار است فیلم های کوتاه تبلیغاتی رسیده به این جشنواره را مورد ارزیابی قرار دهند.همچنین بنا شده یک کارگاه تخصصی با عنوان «جایگاه تبلیغات در سینمای ایران» با مدیریت میثم میرزایی دبیر کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران، در ایام برگزاری جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران برپا شود.

بابک یادگاریان کارشناس گرافیک و دانش آموخته دوره مدیریت استراتژیک برند و برندسازی در سازمان مدیریت صنعتی است که به عنوان طراح گرافیک و مدیر هنری آتلیه گرافیک با کانون ایران نوین همکاری داشته است و رئیس هیات مدیره و مدیر هنری تبلیغات خانه دارتوک نیز بوده است. یادگاریان علاوه بر عضویت در کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران در خانه سینما، عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و موسسه توسعه هنرهای تجسمی ایران نیز هست.

یادگاریان طراحی پوستر فیلم هایی چون «هجوم»، «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری، «تعارض» به کارگردانی عبد آبست، «جاموتو اتاق بنداز» ساخته امیر توده روستا، «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران، «چه خوبه برگشتی» ساخته داریوش مهرجویی و «آزمایشگاه» به کارگردانی حمید امجد را انجام داده است و سیمرغ بلورین بهترین طراحی پوستر برای فیلم «هجوم» از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر و جایزه بهترین طراحی پوستر را برای فیلم «ماهی و گربه» از جشن خانه سینما دریافت کرده است.

حمید نجفی راد تدوینگر و فیلمساز است که تاکنون تدوین بیش از ۲۵۰ فیلم مستند را برعهده داشته است که فیلم «در جستجوی فریده» با تدوین نجفی‌راد هم اکنون درحال اکران است. نجفی‌راد علاوه بر تدوین فیلم‌های مستند بیش از ۵۰ تیزر و آنونس تبلیغاتی فیلم‌های سینمایی را کارگردانی کرده است که می‌توان به ساخت تیزر فیلم های «بدون تاریخ و بدون امضا» ساخته وحید جلیلوند، «مصادره» به کارگردانی احمد مهران فر، «آن سوی ابرها» ساخته مجید مجیدی، «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داودی و «بمب یک عاشقانه» ساخته پیمان معادی اشاره کرد. تدوین فیلم‌های سینمایی چون «بدرود بغداد»، «لاک قرمز» را انجام داده است و در حال حاضر مشغول تدوین فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار است.

مسعود رفیع زاده متولد ۱۳۷۱ در تهران است و در رشته کارگردانی سینما تحصیل کرده است. ساخت تبلیغات سریال «شهرزاد»، ساخت آنونس فیلم‌های سینمایی چون «زیر سقف دودی»، «مغزهای کوچک زنگ‌زه»، «لانتوری»، «آستیگمات»، «جاده قدیم»، «سد معبر» و... را به عهده داشته است. رفیع‌زاده برنده سیمرغ بلورین بهترین آنونس برای فیلم «خفه‌گی» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بوده است و یاس زرین بهترین آنونس را از چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس برای مستند «روزی روزگاری سینما» دریافت کرده است.  

جشنواره فیلم‌های تبلیغاتی تهران با هدف ایجاد رقابت سالم و معرفی الگوهای برتر، کمک به نوآوری و اثربخشی تبلیغات، تقویت ایده‌های خلاق، انتخاب و معرفی عوامل تولید‌کننده و آثار برتر شرکت‌ها تولیدکننده آثار تبلیغاتی سمعی و بصری، برپا خواهد شد.

این جشنواره در حوزه تولیدات مختلف ویدئویی و محتوای تبلیغاتی در رسانه‌های تلویزیون، سینما، شبکه نمایش خانگی، رسانه‌های اجتماعی و دیجیتال و فضای مجازی با شعار «نگاهی نو به نقش تبلیغات در اقتصاد، اشتغال و کارآفرینی» از تاریخ  ۲۹ بهمن تا یکم اسفند ماه برگزار می‌شود.

لازم به توضیح است علاقمندان جهت کسب اطلاعات برای شرایط شرکت در جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران می‌توانند به وب سایت www.taff.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز