خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی:

بهارستان ۹۸ توسعه رنگ در فضاهای شهری را مد نظر دارد

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۹۶۰

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام خبر انتشار فراخوان و دریافت بخشی از آثار بهارستان ۹۸، گفت: این دوره از رویداد بهارستان در سه بخش دیوارنگاری، هنرهای محیطی و آذین‌بندی خلاق برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سیدمجتبی موسوی (معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران) با تاکید بر اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این دوره از بهارستان استفاده از رنگ در همه بخش‌ها به عنوان نکته اصلی درنظر گرفته‌شده‌است، افزود: رویکرد محوری رویداد بهارستان ۹۸ توسعه رنگ در فضاهای شهری است.

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه مقوله رنگ یکی از مفاهیم مهم در شهر تهران است که متاسفانه کمتر به آن پرداخته شده است، ادامه‌داد: در حال حاضر با شهری خاکستری مواجه هستیم و برای همسویی و هم‌راستایی با برنامه مدیریت شهری در خصوص شهر شادابتر، آثاری را در سطح شهر اجرا خواهیم کرد که بی رنگی را از فضاهای شهری دور کند.

او با تاکید بر اینکه رعایت این نکته بسیار مهم است، گفت: برای اینکه در استفاده از رنگ در فضای شهری نتیجه معکوس نگیریم و به جای زیبایی، نازیبایی در شهر ایجاد نشود؛ ایده‌ها و طرح‌ها براساس معیارها و شاخص‌های استفاده از ترکیب‌بندی درست در فضای شهری از سوی شورای هنری انتخاب خواهد شد.

به گفته سیدمجتبی موسوی براساس تجربیات و آسیب‌شناسی دوره‌های گذشته بخش درختستان به عنوان یک بخش مستقل در این دوره حذف و زیرمجموعه بخش هنرهای محیطی قرار گرفت.

فراخوان رویداد بهارستان ۹۸ منتشر و برروی سایت سازمان بارگذاری شده است و هنرمندان برای شرکت در این رویداد می توانند به آدرس www.zibasazi.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز