خبرگزاری کار ایران

«علی ضیاء» به مجلس رفت/روابط عمومی مجلس: احضار علی‌ضیاء نادرست است

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۵۳۰

«علی ضیاء» مجری برنامه «فرمول یک» به مجلس رفت.

به گزارش ایلنا، از قرار معلوم «علی ضیاء» مجری برنامه «فرمول یک» برای توضیح درباره یکی از برنامه‌های پخش شده به مجلس رفته است.

گفته می‌شود که این اتفاق در پی صحبت‌هایی که حجت الاسلام زائری و محمد دادکان رییس اسبق فدراسیون فوتبال در برنامه «فرمول یک» شب یلدا مطرح کرده بودند، اتفاق افتاده است.

گفتنی است که زائری در برنامه «فرمول یک» ضمن گلایه از نمایندگان مجلس و به ویژه عملکرد نماینده سراوان گفته بود: شرم بر این مجلس، شرم بر این مسئولین، شرم بر کسانی که به جای درد مردم مسئله‌شان این است که فیلم را چه کسی گرفته است و برویم پدر او را دربیاوریم! من به عنوان یک آخوند شما به عنوان یک مجری همه ما باید به خودمان بگوییم کجا داریم می رویم و چه بلایی قرار است سر بچه‌هایمان بیاید.

دادکان نیز در این برنامه نسبت به عملکرد دولت و انتخاب‌های ضعیف آنها در حوزه‌های مختلف گلایه کرده بود.

با این وجود، مهدی کیایی (روابط عمومی مجلس شورای اسلامی) خبر احضار علی‌ضیاء را نادرست دانست و گفت مجلس چنین کاری انجام نداده است.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه (سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی) هم نسبت به این خبر واکنش نشان داد و گفت: کمیسیون فرهنگی چنین اقدامی نکرده و اگر قرار باشد برای موضوعی در صداوسیما سوالی انجام شود به این صورت عمل نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز