خبرگزاری کار ایران

مجردها به نیمه راه رسید/بازیگران قدیمی پدر و مادر «مجردها» می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۹۹۰

علی حجازی‌مهر، تهیه‌کننده سریال «مجردها» که در سکوت خبری پیش‌تولید و تصویربرداری این مجموعه را در یزد آغاز کرد، گفت: در حال تصویربرداری این مجموعه در تهران هستیم که تاکنون نیمی از ضبط کار به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تصویربرداری مجموعه «مجردها» به کارگردانی قاسم جعفری و تهیه‌کنندگی علی حجازی‌مهر در تهران ادامه دارد.

 علی حجازی‌مهر، تهیه‌کننده سریال «مجردها» که در سکوت خبری پیش‌تولید و تصویربرداری این مجموعه را در یزد آغاز کرده است، گفت: اکنون در حال تصویربرداری این مجموعه در تهران هستیم که تاکنون نیمی از ضبط کار به اتمام رسیده است.

وی با اعلام اینکه لوکیشن‌های بعدی این مجموعه جزیره قشم و سپس شمال ایران خواهد بود، افزود: تصویربرداری «مجردها» تا پایان سال ادامه دارد.

این تهیه‌کننده، بازیگران این مجموعه تلویزیونی را چندین چهره جوان جدید دانست که نقش پدر و مادرهای آن‌ها را بازیگران قدیمی برعهده ‌دارند.

«مجردها» به کارگردانی قاسم جعفری براساس طرحی از حامد افضلی توسط تیمی از نویسندگان نگارش شد. این مجموعه داستان زندگی پنج جوان است که تصمیم می‌گیرند ازدواج کنند و ازدواج می‌کنند.

مجموعه تلویزیونی «مجردها» در سی قسمت برای پخش از شبکه دو سیما آماده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز