خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

واکنش معاون مطبوعاتی به بازداشت سلطان کاغذ

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۶۸۱

محمد سلطانی‌فر (معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی) به بازداشت سلطان کاغذ واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته رئیس پلیس تهران بزرگ از بازداشت سلطان کاغذ و همچنین کسانی که در قاچاق کاغذ دست داشتند، خبر داد.

محمد سلطانی‌فر (معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در واکنش به انتشار خبر بازداشت سلطان کاغذ به ایلنا گفت: هویت و مشخصات این افراد اعلام نشده و خود ما نیز دوست داریم بدانیم سلطان کاغذ چه کسی است.

وی ادامه داد: بهتر است زمانی که اسامی اعلام می‌شود کاملاً شفاف و واضع شود تا بدانیم چه کسی بازداشت شده است به همین دلیل خود ما هیچ اطلاعی نداریم که منظور از بازداشت سلطان کاغذ کیست.

شب گذشته سردار سردار حسین رحیمی (رئیس پلیس تهران) اعلام کرد در بخش واردات کاغذ یک گروه ۱۶ نفره به همراه سرکرده آنها نیز دستگیر شده‌اند که بالغ بر ۳۰ هزار تن کاغذ را با ارز دولتی وارد کشور کرده بودند که هیچکدام از این کاغذها در بازار  وارد نشده است بلکه احتکار شده یا به صورت آزاد به فروش رسیده است یا اینکه با تعدادی از این ارزهای دولتی اصلا کاغذی وارد بازار نشده است و ارزش این پرونده نیز بیش از ۱۷۰۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز