خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پوستر جایزه ارغوان

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۶۵۷

طراحی پوستر و فراخوان دومین «جایزه‌ ارغوان» با استفاده از تصویر که مستقیما به موضوع این دوره اشاره دارد - در چارچوب ساختار و رویکرد تایپوگرافیگ برگرفته از پوستر و فراخوان سال قبل - انجام شده است. تصویر، همچنان جایگاه کلیدی دارد و حس «شبانه» را از دیدگاه‌های فنی و هنری به خوبی بیان می‌کند.

به گزارش ایلنا، پوستر دومین دوره جایزه داستان کوتاه ارغوان با موضوع شب رونمایی شد.

مجید عباسی طراح پوستر این رویداد نوشت:

طراحی پوستر و فراخوان دومین «جایزه‌ ارغوان» با استفاده از تصویر که مستقیما به موضوع این دوره اشاره دارد - در چارچوب ساختار و رویکرد تایپوگرافیگ برگرفته از پوستر و فراخوان سال قبل - انجام شده است. تصویر، همچنان جایگاه کلیدی دارد و حس «شبانه» را از دیدگاه‌های فنی و هنری به خوبی بیان می‌کند. در عین حال تصویر شرایطی را برای مخاطب فراهم می‌کند تا ایشان را با جنبه‌های گوناگون موضوع رقابت این دوره اعم از تجربی، داستانی و ... درگیر کند.

‌ داستان‌های کوتاه باید به صورت تایپ‌شده در فرمت‌های doc، docx و rtf در سامانه وب‌سایت جایزه ارغوان به نشانی www.jayezeharghavan.ir ثبت شوند و تکمیل  فرم ثبت‌نام آنلاین هم برای حضور در جایزه، الزامی است.

مهلت ارسال آثار از یکم دی ۱۳۹۷ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ خواهد بود. جایزه‌ها نیز به شرح زیر اعلام شده است:

جایزه‌ منتخب هیات داوران: برای نفر اول، تندیس جایزه‌ ارغوان، لوح تقدیر، و مبلغ ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی و برای نفرات بعدی لوح تقدیر و  همچنین انتشار آثار ۱۰ نفر اول به صورت یک جلد کتاب توسط نشر مرکز.

جایزه ویژه هیات داوران: شرکت در یک دوره کارگاه داستان نویسی برای ۱۰ نفر برگزیده ی هیات داوران

اختتامیه این جایزه با معرفی برندگان، خردادماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز