خبرگزاری کار ایران

اپلیکیشنی که همه‌ باید داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۵۹۱

سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی هرچند کمک زیادی به بشر کرده و بسیاری از مسائل ما را در کمترین زمان ممکن حل می‌کند، اما در مقابل می‌تواند ضرر‌هایی هم برای ما داشته باشد. ظهور گوشی‌های هوشمند و وجود برنامه‌‌های مختلف در زمینه‌های متفاوت باعث شده تا بخش زیادی از زمانمان در روز را به تلفن همراهمان اختصاص دهیم. زمان‌هایی که در بهترین حالت ۲۰ درصدشان مفید هستند و در اکثر اوقات تنها برای پرکردن زمان استفاده می‌شوند.

تصمیم گرفتیم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که با آن می‌توانید از زمان خود بیشترین استفاده را کنید. یک اپلیکیشن ایرانی که در طی سه سال بسیار محبوب شده و توانسته تعداد زیادی کاربر بدست آورد.

دنیای جدید کتاب‌های صوتی

یکی از بزرگترین مشکلات امروز ما، عدم مطالعه و پایین بودن سرانه‌ی مطالعه‌ی کشور است. شرکت نوار اولین شرکت در ایران است که به طور تخصصی روی کتاب‌های صوتی کار می‌کند و بزرگترین کتاب‌خانه‌ی صوتی فارسی را دارد. در طی سه سالی که از فعالیت این شرکت می‌گذرد توانسته تاثیرگذار بوده و افراد زیادی را دوباره به سمت کتاب و این بار از نوع شنیدنی آن سوق دهد. کافیست نگاهی به شبکه‌ی اجتماعی، سایت و اپلیکیشن آن‌ها بیاندازید تا صحت این مطلب را متوجه شوید.

چرا کتاب صوتی

آشنایی ما با کتاب صوتی چیز جدیدی نیست و ما سال‌هاست که با این نسخه از کتاب‌ها آشناییم ولی به دلیل عدم توجه و سرمایه گذاری بر روی این مدل از کتاب‌ها، خیلی شناخته شده نیستند. اما در طی این سه سال، کتاب‌های صوتی بیشتر مورد توجه قرار گرفتند و حتی چندین بار در برنامه‌های مختلف تلویزیونی به آن‌ها پرداخته شده است.

در وهله اول شاید اینطور به نظر برسد که کتاب‌های چاپی جذابیت بیشتری دارند و به همین دلیل است که از استقبال بیشتری برخوردارند. اما این موضوع جای تامل دارد. شاید بتوانیم بگوییم که دقیقا برعکس است. هرچند کتاب یک بحث نوشتاری است و باید خوانده شود، اما این دلیل نمی‌شود کس دیگری آن‌را برای ما نخواند!

از مشکلات کتاب‌های چاپی علاوه بر هزینه‌ی بالا به دلیل قیمت بالای کاغذ و قطع درختان، مشکل حمل آن است. شما نمی‌توانید هرجایی یا در هر شرایطی کتاب بخوانید و خواندن کتاب تمرکز می‌خواهد در حالی که کتاب‌های صوتی همیشه در گوشی شما و همراه با شما هستند و به تنها چیزی که نیاز دارید یک هدفون است. آن وقت است که شما می‌توانید هرجایی که دوست دارید کتاب بشنوید و مطالعه کنید. مترو، هواپیما، حین انجام کار‌‌های منزل، پیاده روی و هرجایی دیگری که فکر کنید.

علاوه بر این در واقع کتاب‌های صوتی نسخه‌ی نمایشی کتاب‌ها هستند و گویندگان حرفه‌ای و مطرح آن‌ها را با گویش و لحن جذاب و جان دادن به تمامی شخصیت‌ها برای شما می‌خوانند. جذابیت اینجاست که صداگذاری‌های درست و فضا سازی مناسب کتاب صوتی را، چندین برابر جذاب تر از کتاب چاپی می‌کند. اگر نگوییم کتاب صوتی جایگزینی برای کتاب‌های چاپی است، می‌توانیم بگوییم بهترین مکمل آن است.

اپلیکیشنی که همه‌ باید داشته باشیم

بررسی اپلیکیشن نوار

اپلیکیشن نوار یک اپلیکیشن کاربردی و مناسب برای عاشقان کتاب و کسانی که زمان کمی برای مطالعه دارند است. در این اپلیکیشن شما یک کتابخانه دارید و می‌توانید از فروشگاهی که بیش از ۲۵۰۰ کتاب صوتی در ژانر‌های مختلف در آن موجود است خرید کرده، گوش کنید و لذت ببرید.

یکی دیگر از مزیت‌های کتاب صوتی نسبت به کتاب‌های چاپی، قیمت مناسب این کتاب‌هاست. به دلیل نبود هزینه چاپ و خدماتی از نوع دیجیتال، شما می‌توانید با قیمت یک کتاب چاپی، دو نسخه‌ی صوتی (و حتی بیشتر!) از آن ‌را تهیه کنید. به عنوان مثال کتاب چاپی شوهر آهو خانم را با قیمت ۷۵۰۰۰ تومان باید خریداری کنید در حالی که نسخه‌ی صوتی این کتاب در اپلیکیشن نوار، ۱۸۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

اپلیکیشنی که همه‌ باید داشته باشیم

علاوه بر این شما می‌توانید با خرید اشتراک از این اپلیکیشن تعداد زیادی سریال صوتی و کپسول که در واقع چکیده‌ای از بهترین کتاب‌های غیر داستانی است را رایگان دریافت کنید و بسته به نوع اشتراک، هر ماه یک کتاب رایگان به دلخواه خودتان و با هر قیمتی دریافت کنید.

کسی را ندیدیم که بگوید کتابی خواندم و نوع نگاه من به زندگی تغییر نکرده است پس پیشنهاد می‌کنیم حتما اپلیکیشن نوار را دانلود کرده و علاوه بر تبدیل کردن زمان‌های مرده به زمان‌های مفید،  از شنیدن کتاب‌های صوتی لذت ببرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز