خبرگزاری کار ایران

پاسداشت صدسالگی هنرستان موسیقی تهران در تالار وحدت

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۷۳۰

پاسداشت صدسالگی هنرستان موسیقی تهران طی چهار شب و با اجرای فارغ‌التحصیلان ادوار مختلف آن در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، پاسداشت صدسالگی هنرستان موسیقی تهران پنجشنبه 27 دی 1397 در تالار وحدت برگزار می‌شود.

این برنامه در چهار شب و با اجرای فارغ‌التحصیلان ادوار مختلف در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. 22، 23 و 24 دی تاریخ برگزاری اجراهای این فارغ‌التحصیلان است و پاسداشت صد سالگی هنرستان نیز 27 دی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

هنرستان موسیقی تهران که بسیاری از بزرگان حوزه موسیقی در کشور از فارغ‌التحصیلان آن هستند، با پشت سرگذاشتن دوره‌های مختلف و مسیری پرفراز و نشیب وارد صدمین سال تاسیس خود شده است و همین موضوع به برگزاری جلساتی تحت عنوان «جلسات هم‌اندیشی صد سالگی هنرستان موسیقی تهران» ختم شد و جزئیات برگزاری این برنامه از دل این جلسات هم‌اندیشی تصویب و وارد مراحل اجرایی شد.

سیدمجتبی حسینی (معاون امور هنری وزارت ارشاد) پیش‌تر درباره اهمیت برگزاری این پاسداشت گفته بود: «قدر آموزش و آموزش هنر را چنانکه شایسته است، نشناختیم. تکریم هنرستان یادآور یک تاریخ باشکوه است و گذشته را چراغ راه آینده کردن تنها مسیر باعزتی است که می‌توان برای رسیدن به آینده‌ای روشن، پیش گرفت. هنر معلمان هنرستان‌ها بسیار اهمیت دارد و سعی می‌شود حق و حقوق معلمان افزایش یابد.»

جشن صدسالگی هنرستان موسیقی تهران به همت تعدادی از فارغ‌التحصیلان دوره‌های مختلف هنرستان موسیقی تهران و با همکاری و همیاری معاونت هنری وزارت ارشاد، موسسه توسعه هنرهای معاصر، دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری و بنیاد رودکی برگزار و جزئیات بیشتر آن به مرور منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز