خبرگزاری کار ایران

نکوداشت پری صابری و محمدمهدی فرقانی در یک جشن

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۹۳۹

پری صابری و محمدمهدی فرقانی در هفدهمین جشن سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر تجلیل می‌شوند.

به گزارش ایلنا، هفدهمین جشن سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر، عصر پنجشنبه ششم دی97 برگزار می‌شود.

در این مراسم، آئین نکوداشت پری صابری (کارگردان تئاتر) و محمدمهدی فرقانی (روزنامه‌نگار ورئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی)، برگزار خواهد شد.

معرفیِ نمایش‌های برگزیده سال 96، ناشرِ برگزیده حوزه تئاتر، فعال‌ترین عضو انجمن، موثرترین برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در زمینه تئاتر و بهترین گروه تئاتری سال 96 از دیگر بخش‌های این جشن است؛ ضمن آن که امسال نیز چون سنوات گذشته، نشان مسئولیت اجتماعی به دو اثر نمایشی سال 96 که کارکرد موثر اجتماعی داشته‌اند، اعطا می‌شود.

علاوه بر این، لوح ویژه کمیسیون ملی یونسکو نیز به دو هنرمندی که در طیف وسیعی از آثارشان به تمدن، فرهنگ و هنر ایرانی پرداخته‌اند، اعطا خواهد شد.

همچنین از برگزیدگان هفدهمین مسابقه مطبوعاتی سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر در هفت گرایش رسانه‌ای تقدیر به عمل خواهد آمد.

اسامی نامزدهای بخش‌های مختلف این مسابقه به شرح زیر است:       

بخش گفت‌وگو: امیرحسین سیادت از دفترهای نیلا، آزاده فخری از مجله زنان امروز و ایرج افشاری‌اصل از هفته‌نامه صدا

بخش گزارش: سبا حیدرخانی از خبرگزاری ایلنا و بهروز فائقیان از سایت ایران تئاتر

بخش نقد: شهرام خرازی‌ها از روزنامه قانون، محسن خیمه‌دوز از روزنامه شرق و هومن نجفیان از مجله نمایش

بخش یادداشت: شهرام خرازی‌ها از روزنامه بهار، فرزانه ابراهیم‌زاده از روزنامه جامعه فردا و بابک زینالی از سایت ایران تئاتر

بخش مقاله: محمد نجاری و ابوالقاسم قوام از فصلنامه علمی پژوهشی کهن‌نامه ادب پارسی، احسان زیورعالم و سید فضل‌الله میرقادری از مجله بوستان ادب و شیرین میرزانژاد جیرده از سایت خبری تئاتر

بخش ترجمه: سارا منصوری از مجله نقد هنر، مریم خباز از مجله نقد هنر و فاطمه صمدزاده از مجله نمایش

بخش عکس: سهیل صحرانورد، بهار نیک‌پور و مرجانه پورحسین

این جشن با حمایت و مشارکت خانه تئاتر، صندوق اعتباری هنر، بیمه تعاون، مرکز موسیقی بتهوون، دبیرخانه مسئولیت اجتماعی کشور و کمیسیون ملی یونسکو ایران، در سالن زنده‌یاد عباس کیارستمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز