خبرگزاری کار ایران

نقاشی‌های هنرجویان شیشه‌گران به نگارخانه دانشجو می‌آید

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۸۷۴

نمایشگاه نقاشی هنرجویان بهزاد شیشه‌گران با عنوان «قلمه» و با موضوع درخت، در نگارخانه «دانشجو» دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه نقاشی هنرجویان بهزاد شیشه‌گران با عنوان «قلمه» و با موضوع درخت، شنبه ۸ دی ۱۳۹۷، ساعت ۱۶، در نگارخانه «دانشجو» دانشگاه تهران واقع در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه شامل ۵۶ اثر با تکنیک‌های مختلف از ۹ هنرجو بهزاد شیشه‌گران است. موضوع پروژه «درخت» است و این ۹ هنرجو برای اولین بار است که به موضوع درخت پرداخته‌اند و بین ۲۵ تا ۵۰ جلسه سه ساعته این پروژه را پیش برده‌اند.

این پروژه نمایشگاهی با رویکردی کار شده است که هنرجویان هیچکدام شبیه هم کار نکنند و هیچکدام هم شبیه به تکنیک آثار شیشه‌گران عمل نکنند و برای به نتیجه رساندن این هدف در رنگ، تکنیک، ابزار و ابعاد کاملا آزاد بوده‌اند.

مهناز ابویی، هادی بابارحیمی، منیره بابایی، مارال تجربه کار، مهرنوش ستوده فومنی، گلنوش ستوده فومنی، الهام حسنی نژاد، آذین ولی زاده و لیلا هاشمی، هنرجویانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

نگارخانه دانشجو حدود یک سال است که آغاز به کار کرده و رویکردی هنرجو محور با هدایت اساتید مطرح کشور دارد. بهزاد شیشه‌گران متولد ۱۴ دی ۱۳۳۱ تهران، دیپلم نقاشی از هنرستان هنرهای زیبا و کارشناس گرافیک از دانشگاه هنر است. وی برپایی ۲۵ نمایشگاه انفرادی، برپایی بیش از ۱۶۰ نمایشگاه گروهی و جایزه برنده اولین بی‌ینال نقاشان کشور را در کارنامه هنری خود دارد. او از سال ۱۳۵۴ تا کنون تدریس طراحی، نقاشی و گرافیک می کند و مؤلف کتاب یکصد پرتره از سیمای پهلوان تختی آثار طراحی، نقاشی و گرافیک در دو جلد است.

علاقه مندان برای دیدن آثار این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۰ دی همه روزه غیر از جمعه ها از ساعت ۹ تا ۱۷ به نگارخانه دانشجو به نشانی خیابان ۱۶ آذر، پایین تر از خیابان ادوارد براون، شماره ۱۶، باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز