خبرگزاری کار ایران

«هار» دو اجرایی شد/تجزیه پس از ۱۶ اجرا به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۳۰۹

دو اجرایی شدن نمایش «هار» به کارگردانی حسین پوریانی‌فر و پایان اجرای نمایش «تجزیه» به کارگردانی مرتضا جلیلی‌دوست دو خبر از مرکز تئاتر مولوی است.

به گزارش ایلنا، نمایش «هار» به کارگردانی حسین پوریانی‌فر، به دلیل استقبال ویژه تماشاگران از روز یکشنبه ۲ تا ۶ دی در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ به صحنه خواهد رفت.

در نمایش «هار» علیرضا آشوری، سپندار اعلم، میلاد افواج، مرصاد بورقان، متین حبیبیان، علی اصغر حسینی، شهاب رحمانی، اکبر سلمانی اله‌دادی، مهدی قربانی، جواد کارگر، بردیا مشهودی و نرگس نیک‌سیرت به ایفای نقش می‌پردازند.

قابل ذکر است این نمایش از آثار برگزیده جشنواره بیست و یکم تئاتر دانشگاهی‌ست و جوایزی هم‌چون تندیس بهترین کارگردانی، بهترین طراحی لباس و تقدیر موسیقی را از آن خود کرده است.

علاقه‌مندان برای دیدن نمایش «هار» که تا ۶ دی ماه هر روز در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

خانه آخر برای یک نمایش از دانشگاه تهران

نمایش «تجزیه» از آثار  تحسین شده جشنواره بیست و یکم تئاتر دانشگاهی شب گذشته برای بار آخر در میان استقبال تماشاگران به صحنه رفت و به اجراهای خود پایان داد.

نمایش «تجزیه» به نویسندگی صبا نجاتی و کارگردانی مرتضا جلیلی‌دوست، که پیش از این در جشنواره تئاتر دانشگاهی به صحنه رفته و مورد تحسین قرار گرفته بود، شب گذشته شانزدهمین اجرای خود را در میان استقبال تماشاگران به صحنه برده و به این ترتیب به اجرای خود در مرکز تئاتر مولوی پایان داد.

در نمایش «تجزیه» عرفان امین، مصطفا امیری، صبا نجاتی، کمال کلانتر، عماد درویشی، اسماعیل کمالی دهقان، المیرا آشفته، آرش رفیعی، نفیسه زارع در نمایش «تجزیه» به ایفای نقش پرداختند.

همچنین در این نمایش (گروه تریویا) به عنوان تهیه‌کننده اثر، سعیده خان‌بابایی (طراح لباس و نور)، متین حبیبیان (آهنگساز و طراح صدا) و نیلوفر احدی (دستیار کارگردان) به همکاری پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز