خبرگزاری کار ایران

تسهیلات نمایش «خنکای ختم خاطره» به دانشجویان

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۳۰۴

نمایش «خنکای ختم خاطره» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ سه روز در هفته جاری برای دانشجویان تخفیف دارد.

به گزارش ایلنا، نمایش «خنکای ختم خاطره» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه هفته جاری (۲ تا ۴ دی) برای دانشجویان تخفیف دارد.

با توجه به اینکه اجراهای این نمایش از هفته گذشته بدون هیچ گونه تخفیفی آغاز شده است و بنا به درخواست مکرر دانشجویان، گروه اجرایی در نظر دارد تا در سه روز یاد شده تعداد محدودی بلیت با ۳۰% تخفیف این نمایش را به دانشجویان اختصاص دهد.

دانشجویان علاقه‌مند به استفاده از این تسهیلات می‌توانند به صورت حضوری و با ارائه کارت دانجشویی به گیشه تماشاخانه ایرانشهر مراجعه کنند.

فاطمه معتمدآریا، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی، مرتضی آقاحسینی، مجید رحمتی، امین میری، بهنام شرفی، پریا وزیری، سارا شاهرودیان، امید سلیمی، هیراد آذرنگ و ماهرخ لک بازیگران این اثر هستند.

«خنکای ختم خاطره» تا ۲۱ دی ساعت ۲۰ در سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

خلاصه داستان «خنکای ختم خاطره» از زبان نویسنده: «پس از سال‌ها سربازی از زیر خاک زنده بیرون می‌آید و تنها نشانی‌اش نامِ بی‌نشانِ اوست... یوسف. حالا گروهی به دنبالِ یوسف گمشده‌ها می‌گردند.»

وحید لک (مجری طرح و مدیرتولید)، رضا مهدی‌زاده (طراح صحنه)، الهام شعبانی (طراح لباس)، همراز بیان (طراح پوستر)، عباس عباسی (طراح گریم)، محمدجواد طالبی (موسیقی)، یوسف عبدالرضایی (عکس)، محمد گودرزیانی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، احسان دلدار (مدیر هماهنگی اجرا)، امیرعلی پریز (مدیر صحنه)، راضیه اسماعیلی (منشی‌صحنه)، آوا فیاض (مدیر تبلیغات و مشاور رسانه‌) و فواد خراباتی (مدیر روابط‌عمومی)، فرزین طاهری (مستندساز) پیام نیکخواه (عکس پشت‌صحنه) عوامل این نمایش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز