خبرگزاری کار ایران

ساخت انیمیشنی با محوریت داستان‌های شاهنامه/رودابه و البرز نخستین انیمیشن زنده فارسی

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۵۲۱

انیمیشن زنده فارسی «رودابه و البرز» در قالب یک فیلم سینمایی در دست ساخت و تولید قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «رودابه و البرز» اثری سینمایی با نگاهی تماماً ملی و در راستای تلاش برای خود کفایی در تولید محصولات فرهنگی و اقدام در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی و نیز کارآفرینی با هم‌سویی در چشم‌انداز‌های دستیابی به رشد همه جانبۀ پایدار در کشور در قالب فیلمی فاخر (انیمیشن-زنده) در دست تهیه، ساخت و تولید است.

در تولید این اثر انیمیشن سینمایی گروه کاری با نظر به گسترش آینده و تیم هنری، گروه کارگردانی، مشاوره و هدایتگری، گروه متخصصان هنری، صدا پیشگان و بازیگری و بازی سازی، گروه انیمیتورهای فنی و هنری و حرفه‌ای در کـشور و خارج از کشور، گروه تولید و پس از تولـید در کنار یکدیگر به محصولی در شان جامعه هنری و مردم ایران می‌اندیشند.

این پروژه با هدف اشاعه‌ی ارزش‌های اصیل و والای فرهنگ ایرانی - اسلامی در کشور و جهان، ایجاد سطح شایسته‌ای از استاندارد کیفی تولید این فیلم (انیمیشن- رئال) با نام «رودابه و البرز» در کشور و سایر کشور‌های جهان، جذب استقبال حداکثری طیف‌های مختلف بیننده در کـشور و جهان در گام نخست، ایجاد زمینه مناسب و فعال اشتغال‌زایی برای فرصت‌های شغلی تولید شده، رونق و ترویج تولید محصولات رسانه‌ای و تجاری مبتـنی بر انیمیشن، سوگیری و تجربه اندوزی برای ارتقای معیار‌های جهان هنر و صنعت سینمای انیمیشن، زمینه سازی برای به‌دست آوردن سهمی از فروش این گونه محصولات! در بازار‌های جهانی فیلم هم اکنون آغاز به کار کرده است.

پروژه عظیم این فیلم بلند سینمایی «رودابه و البرز» براساس روایتی لطیف و پویا طراحی شده است که ماجرا‌های آن در دو جهان متفاوت و در زمان‌های گذشته و حال با پیامی برای نسل‌های بعدی در فرمی بسیار گیرا و مجذوب کننده؛ اتفاق افتاده و رخ می‌دهد.

بخش‌های اصلی روایت در این فیلم که برگرفته از افسانه‌های برجستۀ شاهنامه ابوالقاسم فردوسی است با قسمت‌های تکمیلی و زنده آن با توجه به مسائل مطـرح در دوران کنونی ایران و جهان تصنیف می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز