خبرگزاری کار ایران

فراخوان انتشارات فرهوش برای چاپِ رایگانِ کتاب

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۱۶۲

نویسندگان جریان‌ساز و صاحبان کتاب‌های اثرگذار که توان مالی برای چاپ اثر خود را ندارند، می‌توانند با معرفی به این انتشارات از تمامی مراحل نشر کتاب خود به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انتشارات بین‌المللی فرهوش در راستای حمایت از نویسندگان در یک اقدام جدید کتاب‌های نویسندگان نخبه را به صورت رایگان منتشر و از طرح‌های پژوهشی مفید برای کشور در حوزه مالی و مشارکت، با دارا بودن هلدینگ متشکل از افراد نخبه در تمامی رشته‌های دانشگاهی حمایت می‌نماید.

علی قربانی (معاون پژوهشی انتشارات فرهوش) گفت: باتوجه به شرایط فرهنگی موجود و مشکلاتی که پیش‌روی صنعت نشر کشور قرار دارد، حمایت از نویسندگان امری الزامی و شایسته به نظر می‌رسد.

وی افزود؛ در همین راستا نویسندگان جریان‌ساز مثبت و صاحبان کتاب‌های اثرگذار که توان مالی برای چاپ اثر خود را ندارند، می‌توانند با معرفی به این انتشارات از تمامی مراحل نشر کتاب خود به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

قربانی این اقدام را همچنین در راستای پیشگیری از هزینه‌های تبلیغات به شیوه‌های مرسوم امروزی عنوان کرد و گفت: در شرایط کنونی صرفه‌جویی در موادی چون کاغذ برای حفظ صنعت نشر کشور اولویت دارد و باید تمامی فعالیت‌ها به ویژه فرهنگی با درنظر گرفتن این مهم انجام گیرد.

انتشارات فرهوش و اندیشگان بیش از ۱۵سال است که در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش نشر دانشگاهی، علمی و عمومی فعالیت دارد.

صاحبان اثر و طرح‌های پژوهشی جهت ثبت نام تا ۲۲بهمن ماه سال جاری با دبیرخانه این انتشارات تماس حاصل نمایند.

آدرس: میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان ۱۷ مترجمان، طبقه ۱، واحد ۲

۶۶۴۰۶۳۰۹-۶۶۹۳۱۶۶۹-۶۶۹۱۱۷۲۶ واحد پژوهش

۶۶۱۷۶۶۸۲-۶۶۴۰۱۱۶۱ فکس دبیرخانه انتشارات

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز