خبرگزاری کار ایران

جزئیاتی از پنجمین جشن سالانه «موسیقی ما»

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۱۰۳

پنجمین جشن سالانه «موسیقی ما» 15 دی در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، پنجمین جشن سالانه «موسیقی ما» با عنوان «جشن همدلی اهالی موسیقی ایران» روز شنبه 15 دی‌ به میزبانی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود. در این برنامه، برگزیدگان موسیقی کشور در سال 96 معرفی می‌شوند و از تعدادی از پیشکسوتان عرصه موسیقی به پاس یک عمر فعالیت هنری تجلیل می‌شود.

برگزیدگان سال 96 موسیقی ایران در حالی در پنجمین جشن سالانه «موسیقی ما» معرفی خواهند شد و تندیس طلایی را کسب می‌کنند که نظرسنجی مربوط به این جشن در دو شاخه مردمی و کارشناسی در حال برگزاری است. در شاخه مردمی، تاکنون بیش از یک‌صد هزار رأی از سوی مخاطبان به ثبت رسیده و در شاخه کارشناسی نیز برای بیش از سیصد کارشناس موسیقی دفترچه‌های نظرسنجی ارسال شده است.

در شاخه مردمی، چهار تندیس طلایی به آلبوم‌های برگزیده (در سبک‌های سنتی، تلفیقی، پاپ و پاپ/راک) و چهار تندیس طلایی به تک‌قطعات برگزیده (در سبک‌های سنتی، تلفیقی، پاپ و پاپ/راک) اهدا می‌شود.

شاخه کارشناسی، تندیس‌های بیشتری در رشته‌های تخصصی‌تر را شامل می‌شود؛ ازجمله 9 تندیس طلایی برای آلبوم برگزیده سال (در سبک‌های موسیقی سنتی و دستگاهی باکلام، موسیقی سنتی و دستگاهی بی‌کلام، موسیقی معاصر و ارکسترال ایرانی، موسیقی تلفیقی و تجربی، موسیقی دراماتیک (فیلم، دکلمه و...)، موسیقی کلاسیک و مدرن و ملل، موسیقی پاپ، موسیقی پاپ/راک، موسیقی محلی و مقامی و آئینی)، چهار تندیس طلایی برای آهنگساز برگزیده سال (سنتی، تلفیقی و پاپ) و تنظیم‌کننده برگزیده سال، یک تندیس برای شاعر/ترانه‌سرای برگزیده سال و یک تندیس برای ترانه/شعر برگزیده سال.

همچنین به روال سال‌های اخیر، ناشر و کنسرت‌گذار برگزیده سال در رأی‌گیری از اعضای مجمع صنفی ناشران و تولیدکنندگان آثار شنیداری معرفی خواهند شد.

زمان شرکت در نظرسنجی مردمی پنجمین جشن سالانه «موسیقی ما» نیز که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۵ آذر به پایان برسد، به مدت 10 روز و تا پایان پنجم دی‌ تمدید شد. پوستر این جشن توسط محیا فرمانی طراحی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز