خبرگزاری کار ایران

محمدعلی وکیلی مطرح کرد:

ارسال پیامک‌های انبوه از مشهد به اعضای کمیسیون فرهنگی برای فلیترینگ اینستاگرام

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۶۴۰

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس می‌گوید اگر به جای اتاق فکر طراحان موج پیامکی درخصوص فیلتر اینستاگرام باشد، دیگر از این مِتُد استفاده نمی‌کرد.

 به گزارش ایلنا، محمدعلی وکیلی این موضوع را که برای برخی نمایندگان پیامک‌هایی با موضوع فیلتر اینستاگرام ارسال شده است، تأیید کرد و گفت: این پیامک‌ها حتی به اسم نماینده می‌آید و مثلاً نوشته "آقای وکیلی .... اگر این کار را نکنید ..."؛ لذا بی‌تردید این موج پیامکی ساماندهی شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به خانه ملت گفت: وقتی پیامک‌ها دارای محتوای شبیه به هم است و از شماره‌های مختلف ارسال می‌شود بدین معناست که این موضوع در اتاق فکر واحدی طراحی شده است.

وکیلی درباره اینکه پیش‌تر در حوزه تصمیم‌گیری‌های سیاسی شاهد چنین اتفاقاتی بودیم، گفت: موضوع پیام‌رسان‌های داخلی و فیلتر کردن پیام‌رسان‌های خارجی جزو مهمترین موضوعات کشور است.

وی با بیان اینکه در آستانه هر تصمیمی این رویکردها وجود دارد، این موج پیامکی را مرتبط به در دستور کار بودن طرح پیرامون پیام‌رسان‌های داخلی دانست و درباره منشأ آن توضیح داد: بیشتر پیامک‌ها با پیش شماره 0915 است و احتمال زیاد اتاق فکر این جریان در مشهد است زیرا این امر درخصوص FATF هم مسبوق به سابقه بوده است.

عضو هیئت رییسه مجلس به مزاح گفت: مشهد ظرفیت بالایی در جهت‌دهی فضای مجازی کشور دارد!

وکیلی درباره تأثیر این موج‌ها بر تصمیم نمایندگان توضیح داد: این رویه معمولاً تأثیر معکوس می‌گذارد؛ من به جای اتاق فکر طراحان این جنگ روانی باشم دیگر به هیچ وجه از این متد استفاده نمی‌کنم زیرا متد موج پیامکی شناخته شده و سوخته است!

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین افزود: در حال حاضر این پیامک‌ها بیشتر برای اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس ارسال می‌شود زیرا این طرح فعلاً در کمیسیون فرهنگی مطرح است ولی اگر به صحن بیاید، مخاطب آن کل نمایندگان خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز