خبرگزاری کار ایران

توافق کتابخانه ملی با دانشگاه تهران

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۴۰۶

در نشست میان روسای کتابخانه ملی و دانشگاه تهران، کمیته‌ای مشترک برای همکاری دوجانبه تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، نشست مشترک اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران با موضوع بررسی وضعیت همکاری‌های این دو مجموعه، صبح شنبه ۲۴ آذر در دانشگاه تهران برگزار شد.

در این نشست که در محل ساختمان مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد، طرفین برای عملیاتی کردن تمام موضوعات تفاهم نامه ای که میان دو مجموعه به امضا رسیده بود، گفتگو کردند.

در ادامه این نشست بر ایجاد کمیته مشترکی برای بررسی شرایط رشته‌های مرتبط با حوزه کتاب تاکید و نفرات حاضر در این کمیته معرفی شدند. طرفین بر لزوم ارتباط میان پایان‌نامه‌های دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی برای رفع برخی نیازهای حوزه‌های مرتبط تاکید کردند.

گفتنی‌ست در این جلسه نیز توافقاتی برای برگزاری دوره‍‌های آموزشی عمومی و مهارتی میان سازمان اسناد و کتابخانه ملی و دانشگاه تهران تاکید شد. در پایان جلسه نیز طرفین نشست، برای اجرایی شدن هرچه بهتر توافقات بر لزوم امضای تفاهم‌نامه با موضوعات مطرح شده تاکید کردند.

در این نشست غلامرضا امیرخانی، معاون کتابخانه ملی، علی زرافشان، معاون اسناد ملی، حجت‌الاسلام رسول جعفریان، مدیرکل کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران، محمد رحیمیان، معاون پژوهشی دانشگاه تهران و هانیه گراییلی، مدیرکل حوزه ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز