خبرگزاری کار ایران

اعضای شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره جام جم منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۱۸۴

«اعضای شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم» منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، در احکامی داود میرباقری، مرتضی رزاق کریمی، علی اصغر پورمحمدی، رضا پورحسین، عبدالکریم خیامی، امیر سحرخیز و مهدی فرجی به‌عنوان «اعضای شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم» منصوب شدند.

سیاستگذاری، هدایت، تصویب دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌ها و نظارت بر حسن اجرای بخش‌های مختلف جشنواره از اهم وظایف شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم محسوب می‌شود که در حکم معاون سیما بر آن تاکید شده است.

 چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، داشتن ظرفیت متنابهی برای برگزاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم؛ معرفی برنامه‌سازان و هنرمندان برخاسته از متن و بطن انقلابی رسانه ملی است.

ارزیابی آثار تولید شده در رسانه ملی، ایجاد بستری برای رقابت، تقویت ابتکار و خلاقیت دست اندرکاران تولید، ارتقا کیفی تولیدات سیما، فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای شناسایی توانمندی‌ها و کشف‌ استعدادهای جوان، ایجاد فرصت‌های مناسب برای تبادل افکار و انتقال تجارب برنامه‌سازان و دست‌اندرکاران رسانه، از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره تلویزیونی جام جم به شمار می‌رود، که در حکم معاون سیما به آن اشاره شده است.

روز گذشته مسعود احمدی افزادی با حکم معاون سیما به سمت «دبیر و عضو شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم» منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز