خبرگزاری کار ایران

آرش و مسیح در راه «هفت در سه»/دو خواننده پرطرفدار به چالش دعوت شدند+فیلم

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۹۶۷

آرش و مسیح دو خواننده پرطرفدار نسل جوان به چالش مسابقه تلویزیونی «هفت در سه» دعوت شدند.

به گزارش ایلنا، آرش و مسیح عدل‌پرور، دو خواننده موسیقی پاپ از طرف سازندگان مسابقه تلویزیونی هفت در سه به چالش فیزیکی و ذهنی این مسابقه دعوت شدند تا با حضورشان به طرفداران خود و نیز مخاطبان این برنامه نشان بدهند که هنرمندان سالم زندگی می‌کنند و همیشه آمادگی بدنی دارند.

به گفته غلامحسین بای کارگردان و تهیه‌کننده این مسابقه تلویزیونی، داشتن جسم سالم از جمله رموز یک زندگی موفق است و هفت در سه با دعوت از چهره‌های مطرح و جوان کشور، درصدد نوعی فرهنگ‌سازی است تا با تاکید بر اهمیت ورزش و آمادگی جسمانی، جوانان را به انتخاب الگوهایی مناسب دعوت کند.

کارگردان این مسابقه عنوان کرد: درصدد هستیم تا از شخصیت‌های جوان و مطرح سیاسی هم برای حضور در این چالش ورزشی دعوت کنیم. وظیفه ما در رسانه، فرهنگ‌سازی است و این حرکت گامی کوچک در جهت ارتقاع فرهنگ جسم و ذهن است.

مسابقه تلویزیونی هفت در سه، تنها مسابقه بزرگ و مهیج اکستریم تلویزیونی است که آیتم‌های آن استاندارد بین‌المللی دارند. این مسابقه کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی غلامحسین بای است و اجرای آن را دانیال عبادی، بازیگر تلویزیون و سینما برعهده دارد. این مسابقه‌ها یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز