خبرگزاری کار ایران

نقد «بی‌اسمیِ» «احمد شاکری»

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۹۴۵

رویداد نقد و بررسی رمان «بی‌اسمی» نوشته «احمد شاکری» با حضور نویسنده، منتقدان و علاقه‌مندان به کتاب، در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، رمان «بی‌اسمی» که از سوی نشر اسم منتشر شده است، روز دوشنبه ۱۹ آذر در فرهنگ‌سرای ارسباران مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

رویداد نقد و بررسی این کتاب با حضوراحمد شاکری (نویسنده)، دکتر محسن پرویز و مجتبی گلستانی، به عنوان منتقد در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

بی‌اسمی داستان اعزام رزمندگان دفاع مقدس برای یک عملیات بزرگ است. موقعیت داستان در یک قطار رخ می‌دهد و شخصیت اصلی، مسافر این قطار است که در پی گمشده‌ای‌ست.

احمد شاکری نویسنده این رمان، که بیشتر خود را در جایگاه منتقد و داور جشنواره‌های مختلف ادبی دیده و نویسندگی ده‌ها کتاب و دریافت چندین جایزه ادبی را در کارنامه دارد، این‌بار در جایگاه متفاوتی مخاطب نقد رمانش قرار می‌گیرد.

دکتر محسن پرویز، منتقد ادبی و معاون اسبق امور فرهنگی وزارت ارشاد و مجتبی گلستانی، پژوهشگر،نویسنده و منتقد ادبی، در جلسه نقد «بی‌اسمی» حضور خواهند داشت.

رویداد نقد و بررسی این رمان، با حضور علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی، روز دوشنبه ۱۹ آذر از ساعت ۱۵ در فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی: خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان سیمرغ، خیابان ارسباران برگزارمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز