خبرگزاری کار ایران

مناظره «پیشران» برای بررسی بودجه سال ۱۳۹۸

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۶۲۳

این قسمت از برنامه "پیشران" شبکه چهار، سه شنبه شب (۱۳ آذر ماه) با موضوع "بودجه سال ۱۳۹۸" روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایلنا، بحث بودجه سالانه در آذرماه هر سال نقل محافل اقتصادی است. این موضوع در سال‌های اخیر اهمیت دو چندانی یافته است، زیرا بدهی دولت به بانک مرکزی و همچنین کسری بودجه دولت به‌خصوص از محل هزینه‌های یارانه انرژی رو به افزایش است.

 «پیشران» در نظر دارد با محورهای زیر برنامه‌ای در خصوص بودجه سال ۹۸ روی آنتن ببرد:

• پیش‌بینی درآمدهای بودجه از محل فروش نفت (با توجه به تحریم‌های نفتی و ناسازگاری رفتاری اعضای اوپک)

• پیش‌بینی درآمدهای بودجه از محل مالیات (ناظر بر کسب و کارهای کوچک و متوسط)

• پیش‌بینی یارانه به تولیدکننده (ناظر بر بهبود تولید ملی)

برنامه «پیشران» این هفته با اجرای مهدی مفیدی و علی اصغر قائمی‌نیا کارشناس مجری میزبان محمد حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و حسن سبحانی استاد تمام دانشگاه تهران و اقتصاد‌دان خواهند بود.

«پیشران» این هفته در بخش گزارش داخلی به مصاحبه با صاحب نظران اقتصاد و در بخش گزارش خارجی به وضعیت بودجه‌های انقباضی کشورهای اروپایی بعد از بحران ۲۰۰۸ پرداخته است.

برنامه «پیشران» که به تهیه‌کنندگی سودابه آقاجانیان حوالی ساعت ۲۱ سه شنبه‌ها به طور زنده پخش می‌شود با حضور مسئولین، اساتید و کارشناسان اقتصادی، به بررسی مسائل حوزه اقتصاد، کسب و کار، کارآفرینی و چالش‌های مرتبط به آنها می پردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز