خبرگزاری کار ایران

چهار بازیگر جدید در مجموعه «محکومین۲»

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۶۰۴

شیرین اسماعیلی، کاوه آهنگر، الهام طهموری و آتیه جاوید هم به مجموعه تلویزیونی سید جمال حاتمی و بهروز مفید پیوستند.

به گزارش ایلنا، تصویربرداری اپیزود ۱۴ از فصل دوم مجموعه «محکومین» در حال اتمام است و اوایل هفته آینده تصویربرداری پانزدهمین اپیزود این مجموعه کلید می‌خورد. همچنین مراحل فنی این مجموعه به صورت همزمان در حال انجام است که تا کنون حدود ۲۰ درصد از آن به اتمام رسیده.

هر قسمت از این مجموعه ۴۰ اپیزودی داستان جداگانه‌ای دارد اما محور اصلی آن مجازات جایگزین حبس، خانواده و بحران طلاق است. فصل دوم این مجموعه هم از نظر تعداد قسمت و هم از نظر تعداد بازیگر و لوکیشن، از «محکومین یک» بیشتر است. مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی کار نگارش فیلمنامه این مجموعه را بر عهده دارند.

این مجموعه که مرداد ماه امسال در منطقه اطراف اسلامشهر کلید خورد با حضور نزدیک به ۵۰۰ بازیگر در بیش از دویست لوکیشن مختلف در تهران فیلمبرداری می‌شود. افزون بر این هر قسمت از «محکومین ۲» موسیقی جداگانه‌ای دارد که همزمان با فیلمبرداری و تدوین در حال ساخته شدن است.

بهروز مفید تهیه‌کننده پیش‌بینی می‌کند در صورت پیش رفتن برنامه‌ریزی‌ها تولید این مجموعه تا اردیبهشت ۹۸ به پایان برسد و حوالی پاییز از شبکه یک سیما روانه آنتن شود.

نازنین فراهانی، کوروش تهامی، بیتا سحرخیز، نگار عابدی، شهره لرستانی، بیژن بنفشه خواه، حسین محب اهری، بهراد خرازی، مهری آل آقا، مهدی صباغی، علیرضا استادی، محمود جعفری، مریم بوبانی، رابعه مدنی، افسانه ناصری، مهرداد ضیایی، شیرین اسماعیلی، کاوه آهنگر، الهام طهموری و آتیه جاوید و ...  ازجمله بازیگرانی هستند که در برخی از اپیزودهای این مجموعه مقابل دوربین سیدجمال حاتمی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز