خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پوستر دو نمایش «گربه‌ها و آقاها» و «خروس لاری»

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۹۵۰

رونمایی از پوستر دو نمایش «گربه‌ها و آقاها» به نویسندگی حسین امرایی و کارگردانی احسان بیات‌فر و نیز «خروس لاری» نوشته و کارگردانی امید سهرابی دو خبر از تئاتر است.

به گزارش ایلنا، پوستر نمایش «گربه‌ها و آقاها» به نویسندگی حسین امرایی و کارگردانی احسان بیات‌فر رونمایی شد.

این اثر که منتخب پنجمین دوره جشنواره تئاتر شهر، کاندیدای بهترین کارگردانى از پنجمین دوره جشنواره تئاتر شهر، کاندیدای بهترین نمایشنامه از پنجمین جشنواره تئاتر شهر و برنده تندیس بهترین بازیگر مرد و طراحی صحنه از پنجمین جشنواره تئاتر شهر بوده با بازی لادن نازى، مسعود رمضانى، محمدرضا جمشیدپى، احسان بیات‌فر، حسین امرایى، علی میرى از یکشنبه ۱۱ آذر ساعت ۲۱ اجرای خود را در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران آغاز خواهد کرد.

از دیگر عوامل می توان به محمد رسولى (طراح نور)، علی جدیدی (طراح پوستر)، ایمان بیات‌فر (ساخت تیزر)، اسدالله فراهانی، حسین عاشری (ساخت دکور)، سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای you studio ) و آذین پورزند (روابط عمومى و هماهنگی) اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت به سامانه تیوال مراجعه کنند.

رونمایی از پوستر دو نمایش «گربه‌ها و آقاها» و «خروس لاری»

پوستر «خروس لاری» منتشر شد

پوستر نمایش «خروس لاری» به کارگردانی امید سهرابی که توسط محمدصادق زرجویان طراحی شده، همزمان با آغاز اجرای عمومی این نمایش در تماشاخانه ایرانشهر منتشر شد.

نمایش «خروس لاری» نوشته و کارگردانی امید سهرابی از روز جمعه ۹ آذر ساعت ۱۹:۳۰ اجرای عمومی خود را در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرد.

در این اثر نمایشی عاطفه رضوی، نازنین بیاتی، الناز حبیبی، سوگل خلیق، سوده شرحی، مهسا ایرج پور، یاسمن ادیبی، سیمین کرامتی و امیرحسین رستمی به ایفای نقش می‌پردازند.

نورالدین حیدری ماهر مجری طرح «خروس لاری» است.

فروش اینترنتی بلیت‌های «خروس لاری» از طریق سامانه تیوال «www.tiwall.com» انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز