خبرگزاری کار ایران

کشف ۴۰ هزار سی دی قاچاق فیلم پیشونی سفید ۱

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۹۳۳

اکران مردمی و بزرگ فیلم سینمایی پیشونی سفید ۲؛ روز جمعه (۹ آذر) در سالن اصلی سینما آزادی و با حضور بازیگران و عوامل فیلم برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سیدجواد هاشمی (تهیه‌کننده و کارگردان) در مراسم اکران فیلمش گفت: متاسفانه عرضه غیرقانونی و قاچاق فیلم‌های مختلف از طریق لوح فشرده و سی دی همچنان ادامه دارد و در چند روز گذشته حدود ۴۰ هزار سی دی کپی غیرمجاز فیلم پیشونی سفید ۱ در کشور کشف شده و امیدوارم این اتفاق برای پیشونی سفید ۲ رخ ندهد.

وی ادامه داد: فیلم پیشونی سفید ۲ هر چند در شرایط خوبی اکران نشد اما خوشبختانه استقبال از این فیلم خوب بوده است و به تعداد سالنهای سینمای این فیلم اضافه شد و هم‌اکنون در بیش از ۱۵۰ سالن اکران شده است.

هاشمی با اشاره به وضعیت امروز اقتصادی مردم گفت: این روزها بزرگترها به سختی کار می‌کنند تا در یک شرایط اقتصادی بد امکانات زندگی را برای کودکان خود فراهم  کنند و در این میان ما قدردان کودکان و بزرگسالانی هستیم که برای تماشای فیلم کودک به سینما می‌آیند.

وی ادامه داد: متاسفانه سینمای کودک مظلوم است و هر روز مظلومتر می‌شود و امیدوارم روزی مانند دهه ۶۰ کودکان ما عادت به سینما رفتن پیدا کنند.

در ادامه این مراسم، آلبوم موسیقی فیلم پیشونی سفید ۱ و ۲ توسط بهنام صبوحی آهنگساز فیلم رونمایی و اعلام شد که این آلبوم هم‌اکنون در فروشگاه‌های معتبر عرضه شده است.

همچنین ترلان پروانه، یکی از بازیگران فیلم براساس قولی که در برنامه خندوانه داده بود تعداد ۲۰ نفر از کودکان  توان یاب را به اکران این فیلم دعوت کرده و همراه خود آورده بود که در کنار بازیگران و عوامل فیلم به تماشای پیشونی سفید ۲ نشستند.

 در این مراسم سیدجواد هاشمی تهیه‌کننده و کارگردان فیلم، حسین احمدی و مرتضی وطن‌خواه سرمایه‌گذاران فیلم، محمدرضا شریفی نیا، پژمان بازغی، ترلان پروانه، حسام نواب صفوی، ارسلان قاسمی، ساغر عزیزی، امیر رضا احمدی، رکسانا وطن خواه، فرزانه زهره وند، بازیگران فیلم، بهنام صبوحی آهنگساز، بهارک رمضانی، مجری طرح، عباس دالدار دستیار کارگردان، به همراه محمدرضا علیمردانی، هلیا امامی، مستانه مهاجر، سعید ترابیان مدیرعامل کنج نامه همدان حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز