خبرگزاری کار ایران

فرهنگسرای رسانه برگزار می‌کند:

نقد و بررسی فیلم هیولای پول

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۹۲۶

نقد و بررسی فیلم هیولای پول به کارگردانی جودی فاستر با حضور غلامرضا آذری و محمدرضا فهمیزی در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، فیلم هیولای پول (به انگلیسی: Money Monster) فیلم دراماتیک و مهیج آمریکایی، به کارگردانی جودی فاستر و نویسندگی آلان دی فیور، جیم کوف و جیمی لیندن است. در این فیلم بازیگرانی همچون جولیا رابرتس، جرج کلونی، کتریونا بالف، جک اوکانل و دومینیک وست ایفای نقش می‌کنند.

داستان فیلم درباره شخصیتی تلویزیونی به نام لی گیتس (جرج کلونی) است که توسط یکی از بینندگان برنامه تلویزیونی خود به نام کایل بودوِل (جک اوکانل)، که تمام پولش را در طی برنامه مالی گیتس از دست داده بود، گروگان گرفته می‌شود. فیلمبرداری این فیلم از ۲۷ فوریه ۲۰۱۵ در شهر نیویورک آغاز شده بود، و سپس توسط ترایستار پیکچرز در ۱۳ مه ۲۰۱۶ در ایالات متحده به نمایش درآمد.

نقد و بررسی فیلم سینمایی هیولای پول  دوشنبه ۱۱ آذر ساعت ۱۷ با حضور غلامرضا آذری به عنوان کارشناس و محمدرضا فهمیزی به‌عنوان منتقد با دوبله فارسی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در این نشست می‌توانند به خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا ،فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۰ تماس بگیرند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز