خبرگزاری کار ایران

ششمین نمایشگاه ایران مد از فردا آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۸۹۹

جدیدترین برندها، تولیدات و خدمات واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی و دست‌اندرکاران صنعت پوشاک کشور از فردا در ششمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران (ایران مد 2018) به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ایلنا، مراسم گشایش نمایشگاه ایران مد؛ فردا با حضور مقامات مختلف در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه که در فضائی بالغ بر هشت هزار متر مربع برگزار خواهد شد، حدود 60 شرکت داخلی، ضمن ارائه جدیدترین کلکسیون‌های تولیدی خود، نوین‌ترین طرح‌های تولیدی برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی را مطرح و معرفی خواهند کرد.

در ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت پوشاک ایران، ده‌ها شرکت و واحد تولیدی، برترین تولیدات پوشاک، شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه را در قالب طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون ارائه می‌کنند. همچنین دستگاه‌ها و تجهیزات تولید پوشاک و نوین‌ترین طرح‌ها و مدل‌های طراحی و تولید پوشاک در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

علی مرادی (رئیس ستاد اجرایی این نمایشگاه) خاطرنشان کرد: ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت پوشاک ایران با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و از سوی شرکت سامع پاد نوین و با نظارت اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نساجی و پوشاک ایران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: پس از تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، تلاش کردیم این نمایشگاه را در راستای این فرمایشات و حمایت از پوشاک ایرانی برگزار کنیم لذا نمایشگاه ایران مد می‌تواند ضمن تحقق این هدف، گامی مهم در جهت افزایش اعتماد جامعه مصرف‌کنندگان به پوشاک داخلی بردارد.

مردی گفت: ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقای سطح تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید داخلی، مهمترین اهداف برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران است.

رئیس نمایشگاه ایران مد یادآور شد: قاچاق یکی از مسائلی مهمی است که به صنعت پوشاک کشور صدمات سختی وارد می‌کند البته مبارزه با قاچاق پوشاک انجام شده و می‌شود اما باید با جدیت بیشتری صورت بگیرد. 

ششمین  نمایشگاه بین‌المللی صنعت پوشاک ایران از فردا تا ۱4 آذرماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در سالن‌های38A ، 38B  و 35 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز