خبرگزاری کار ایران

واکنش فریبرز عرب‌نیا به گزارش ۲۰:۳۰ از سلبریتی‌های دوتابعیتی؛

تلویزیون بهتر است از کارگرها و معلم‌ها گزارش تهیه کند/دین و اخلاق خوب است اما برای همسایه؟+فیلم

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۶۴۸

فریبرز عرب‌نیا گفت: تلویزیون‌چی‌ها؛ کاری که می‌کنید تولید برای ۱۰ تا ۱۵ درصد مردم است. بنده هنوز دو تابعیتی نیستم. بهتر است از کارگرها، معلم‌ها و همه هم‌وطن‌های زجر دیده‌مان گزارش تهیه کنید.

به گزارش ایلنا، فریبرز عرب‌نیا (بازیگر سینما و تلویزیون) با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به فهرست منتشر شده با نام سلبریتی‌های دوتابعیتی و گزارش تلویزیون از این موضوع واکنش نشان داد.

فریبرز عرب‌نیا گفت: فهرستی چاپ شده با نام سلبریتی‌های دوتابعیتی، بنده را هم مفتخر کردند و به عنوان اسم اول آن بالا (اولین نفر لیست) نشانده‌اند. تلویزیون ملی جمهوری اسلامی هم براساس رویه همیشگی خود سعی کرده آنهایی که محبوب مردمند؛ تخریب بشوند و آنهایی که کاری جز تخریب کشور ندارند و نفرت‌انگیز هستند را محبوب مردم کند.

وی افزود: تلویزیون‌چی‌ها؛ هرچه پیش می‌روید؛ ضربه بیشتری خواهید خورد. کاری که می‌کنید تولید برای ۱۰ تا ۱۵ درصد مردم است که البته آنها هم هم‌میهنان ما هستند که شما را شناخته‌اند.

عرب‌نیا در پایان گفت: من هنوز دو تابعیتی نیستم و اگر هم بشوم؛ کار خلاف قانونی نکرده‌ام و مسئله شخصی‌ام بوده که به خودم مربوط است. شما بهتر است از کارگرها، معلم‌ها و از همه هم‌وطن‌های زجر دیده‌مان گزارش تهیه کنید.

عرب‌نیا همچنین در زیر پست خود نوشته است: یک پرسش بنیادی: دین و اخلاق و عدالت و پارسایی خوب است اما برای همسایه؟

لازم به ذکر است که پیش از این یکی از رسانه‌ها فهرستی را با عنوان سلبریتی‌های دوتابعیتی منتشر کرده بود که فریبرز عرب‌نیا به‌عنوان اولین نفر آن در آن لیست نوشته شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز