خبرگزاری کار ایران

«لغزش آنی کلام» در خانه هنرمندان

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۴۹۸

«لغزش آنی کلام» به کارگردانی امید مشهدی و نازنین بهرام، یک اجرای مدرن بر پایه طراحی صداست که از ۱۱ تا ۳۰ آذر در خانه هنرمندان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، «لغزش آنی کلام» به کارگردانی امید مشهدی و نازنین بهرام، یک اجرای مدرن بر پایه طراحی صداست که از ۱۱ تا ۳۰  آذر در خانه هنرمندان روی صحنه خواهد بود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «میلیون‌ها سال قبل انسان همانند حیوان زندگی می‌کرد، سپس اتفاقی رخ داد که قدرت تخیل بر او آشکار شد... آموختیم که حرف بزنیم.»

در این نمایش محمد اسد، نازنین بهرام، ثمره جوهرچی، حامد حسین‌زاده، امیرحسین حسینی، رضا حیدری‌نیا ونیلوفر شایانی ایفای نقش می‌کنند.

همچنین مژده رنجبر به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، نیما جهان بین در مقام ساخت ماسک و ساخت مجسمه،‌ شاهپور صادقی در نقش طراح پوستر و بروشور، مصطفی قاهری به عنوان سازنده تیزر و عکاس و You Studio به عنوان مشاور تبلیغات و مشاور رسانه و پدرام جمشیدی به عنوان سازنده آیتم‌های تبلیغانی این گروه را همراهی می‌کنند.

«لغزش آنی کلام» هر روز رأس ساعت ۱۹:۳۰  در تماشاخانه استاد انتظامی به نشانی یابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر، بام خانه هنرمندان روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت به سامانه بلیت‌فروشی tiwall.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز