خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار گالری دیلمان با برگزاری نمایشگاه مجسمه‌‌های سیمین اکرامی

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۷۷۱

گالری دیلمان اولین نمایش عمومی خود را با آثاری از سیمین اکرامی مجسمه‌ساز پیشکسوت آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا، شانزدهم آذرماه سال 1397 یک گالری به گالری‌های رو به افزایش پایتخت اضافه خواهد شد. گالری دیلمان به مدیریت علی مقدم اولین نمایش عمومی خود را با آثاری از سیمین اکرامی مجسمه‌ساز پیشکسوت آغاز می‌کند. اکرامی از زمره هنرمندان با سابقه‌ایست که علیرغم فعالیت‌های بین‌المللی برخلاف همسرشان بهرام دبیری در ایران کمتر شناخته شده‌اند و گالری دیلمان سعی دارد این رویه را در معرفی این گروه از هنرمندان در پیش بگیرد.  در این نمایشگاه ما در صدد هستیم تا معرفی خوبی از ایشان داشته باشیم، که به همراه نمایش آثار و چاپ کتابی درباره ایشان است.

در این گالری همچنین برنامه منظمی برای معرفی هنرمندان جوان نیز وجود دارد. این معرفی شامل برنامه ریزی دقیق برای شناساندن آنان و رساندن کارها به سطوح مختلف حرفه‌ای و بازارهای بین‌المللی است. به عبارتی گالری دیلمان قرار است در کنار فعالیت‌های فرهنگی برای ادای دین به پیشکسوتان کمتر دیده شده در هنر ایران، هنرمندان جوانی را نیز به جامعه و بازار هنر معرفی نماید.

علی مقدم حیدری مدیریت این گالری را بر عهده گرفته و در حال حاضر در حوزه آثار مدرن فعالیت می‌کند. او ارائه آثار سنتی را به چهارچوب کاری گالری وارد نکرده و در حال حاضر به ارائه آثار در حوزه نقاشی و مجسمه بسنده کرده‌است.

فعالیت گالری دیلمان قرار نیست در حوزه بازار ایران قرار بگیرد و چشم‌انداز گسترده‌ای برای حضور در فضای‌های نمایش و فروش در سطح بین‌المللی پیش بینی شده و در دستور کار قرار دارد.

گالری دیلمان در ابتدای کار خود همراه با نمایش آثار، اقدام به چاپ کتابی از زندگی و آثار سیمین اکرامی نموده و امیدوار است این روند را برای هنرمندان دیگر خود نیز ادامه دهد.

در انتها باید گفت گالری دیلمان بدون دریافت هیچ گونه هزینه اقدام به برگزاری نمایشگاه برای هنرمندان خود می‌کند و سعی دارد از این طریق به سهم خود باری را از دوش هنرمندان جوان بر دارد و برنامه‌ریزی طولانی مدت بر روی هنرمندان را برای برای معرفی و ارائه آثار به عنوان خط مشی خود برگزیده است.

در این گالری قرار است از هنرمندان ایرانی مقیم سایر کشورها علی‌الخصوص هنرمندانی که برای مخاطب هنر در ایران نام آشنا نبوده اما در سطح بین‌المللی شناخته شده هستند دعوت به عمل آید و برنامه‌های جامعی برای معرفی این هنرمندان تدارک دیده شده‌است.

گالری دیلمان شانزدهم آذرماه 1397 برای نخستین بار بر روی مخاطبین گشوده خواهد شد و علاقه‌مندان هنرهای تجسمی می‌توانند برای بازدید از نخستین نمایشگاه این گالری از آثار خانم سیمین اکرامی به آدرس: تهران، خیابان شریعتی، خیابان پورمشکانی شماره 50 مراجعه نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22875636 می‌توانید تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز