خبرگزاری کار ایران

نوستالژی کارتون‌های کودکی در «کاترپیلار»/نمایشی با حضور بازیگران ۴ تا ۱۲ سال

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۴۴۷

مهرنوش دارا گفت: «کاترپیلار» نمایش کودک و نوجوان محسوب می‌شود اما با انتخاب شخصیت‌های کارتون‌های زمان پدر و مادرها و کودکی خودمان، نوستالژی خوش‌آب و رنگی‌ را برای پدر و مادرها هم فراهم کردیم. این اثر نمایشی همان‌قدر که مناسب کودک و نوجوان است، بزرگ‌ترها را هم می‌تواند پای اجرا بنشاند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرنوش دارا (طراح، کارگردان و مدرس بازیگری گروه نمایشی اِکو) درباره این «کاترپیلار» گفت: فکر می‌کنم برای اولین‌بار است که در ایران نمایشی اجرا می‌شود که فقط بازیگران ۴ تا ۱۲ سال در آن روی صحنه حضور دارند؛ حضوری درخشان با بازی‌هایی قوی در لحظاتی تکرار نشدنی.

دارا با بیان اینکه «بازیگران کودک و نوجوان ما روی صحنه لحظاتی بسیار شاد و جذاب‌ را برای مخاطب خواهند ساخت» گفت: توانایی این بچه‌ها در این اجرا به اندازه‌ای هست که با جرات می‌گویم گاهی بازیگران بزرگ‌سال این توانایی‌های فیزیکی، بیانی و بازی‌های حسی‌را ندارند.

طراح و کارگردان نمایش «کاترپیلار» با اشاره به اینکه «مخاطب در ۶۰ دقیقه اجرا شبی تکرار نشدنی‌ را می‌گذارند» گفت: در اجرای ما بازیگران مطرح کودک و نوجوان سینما، تلویزیون و تئاتر همچون بازیگران فیلم سینمایی مصادره، سریال انام، سریال ایراندخت و ستارخان و سریال بچه مهندس و  به وقت شام حضور دارند.

دارا یادآور شد: «کاترپیلار» نمایش کودک و نوجوان محسوب می‌شود اما با انتخاب شخصیت‌های کارتون‌های زمان پدر و مادرها و کودکی خودمان، نوستالژی خوش‌آب و رنگی‌ را برای پدر و مادرها هم فراهم کردیم. انتخاب موسیقی هم تلفیقی بوده و مناسب دهه‌های کودکی خودمان و بچه‌های این روزهاست. معتقدم این اثر نمایشی همان‌قدر که مناسب کودک و نوجوان است، بزرگ‌ترها را هم می‌تواند پای اجرا بنشاند تا لذت زیادی از دیدن اجرای گروه نمایش کاترپیلار ببرند.

نمایش «کاترپیلار» کاری از گروه نمایشی اکو، با طراحی و کارگردانی مهرنوش دارا از ۴ تا ۳۰ آذر ساعت ۱۸ در سالن استاد مشایخی (ضلع شمالغربی چهارراه ولیعصر ساختمان ۱۴۷۸) روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز