خبرگزاری کار ایران

«اشک ریزان» منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۲۸۸

محمد موحدنیا (آهنگساز و نوازنده سنتور) از انتشار «اشک ریزان» خبر داد.

به گزارش ایلنا، تک آهنگ «اشک ریزان» اثری از محمد موحدنیا به زودی منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.
 
موحدنیا (آهنگساز و نوازنده سنتور) در این مورد گفت: مدتی است که به تماشای فراز و فرود دنیای موسیقی و همسان با آن جریانات اجتماعی مشغولم و در واقع نغمات و کلمات جاری شده در این قطعه، محصول اتفاقاتی است که جامعه را دربرگرفته است.

او افزود: این اثر که «اشک ریزان» نام دارد کاری است باکلام، با یک موسیقی کاملا اجتماعی که البته شعر آن نیز سروده خودم است.

این آهنگساز در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: ایده نخست من اجرا با یک ارکستر بزرگ بود، اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که در فضای متفاوت‌تری پروژه را دنبال کنم. چند ماهی روی این اثر کار کردم و در حال حاضر هم در مرحله ضبط آن هستم و امیدوارم نتیجه خوبی حاصل شود. تهیه‌کنندگی و مدیریت این پروژه به عهده نیما سلیمان‌تبار است و جزئیات بیشتر این اثر را در زمان انتشار خواهم گفت.

محمد موحدنیا از شاگردان زنده‌یاد پرویز مشکاتیان است و تا به حال اجراهای متعددی در قالب‌های مختلف از جمله آلبوم، کنسرت و تک آهنگ داشته است. «سودای وطن» اولین آلبوم رسمی این هنرمند بود که سال ۱۳۹۲ راهی بازار موسیقی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز