خبرگزاری کار ایران

نشست خبری نمایش «مزون» با حضور عوامل برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۹۳۰

نمایش «مزون» به کارگردانی مشترک معصومه خزایی و عادل عزیزنژاد روز چهارشنبه۳۰ آبان، ساعت ۱۱ صبح با حضور عوامل اجرایی و اصحاب رسانه، جلسه پرسش و پاسخ خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، نشست خبری نمایش «مزون» به کارگردانی مشترک معصومه خزایی و عادل عزیزنژاد و نویسندگی شهرام سلطانی ساعت۱۱ صبح روز چهارشنبه۳۰ آبان با حضور کارگردانان، بازیگران و دیگر عوامل این اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار خواهد شد. حضور عکاسان و خبرنگاران عرصه تئاتر در این جلسه آزاد است.

در خلاصه‌ داستان نمایش آمده: «آفاق زنی میان‌سال، با دخترش پری و شوهر دومش شاهین، که چند سالی از او کوچک‌تر است، زندگی می‌کند. آنها یک شب پشتِ درِ بسته‌شده مزون گیر افتاده و تا صبح با اتفاقات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند»

پرستو گلستانی، عادل عزیزنژاد، میلاد مرتضوی، صحرا اسداللهی، معصومه خزایی و... در نمایش «مزون» به ایفای نقش می‌پردازند.

سایر عوامل نمایش عبارتند از: مهدی شیردل(مدیر تولید)، معصومه خزایی(تهیه‌کننده)، سعیده خدابخش (مدیر امور رسانه)، بابک خوشجان (مشاور تبلیغات)، سوین اسدی (دستیار کارگردان و طراح لباس)، میلاد خرمن‌بیز (طراح دکور و صحنه)، مرتضی قدیمی (عکاس) و نادیا اصغری (منشی صحنه).

گفتنی است نمایش «مزون» از سوم آذر اجراهای خود را در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد به مدت ۲۰ شب آغاز می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز