خبرگزاری کار ایران

تاریخ برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی نوای خرم اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۵۸۴

ستاد برگزاری پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) تاریخ برگزاری این رویداد موسیقایی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، ستاد برگزاری پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) تاریخ برگزاری بخش نهایی این رویداد موسیقایی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان را اعلام کرد. در این دوره از جشنواره و جایزه همایون خرم 1524 نفر در قالب 620 اجرای گروهی و انفرادی از 27 استان و 96 شهر کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که هیات ارزیابی این مرحله پس مشاهده و بررسی آثار، در مجموع 315 اجرا و 1011 نوازنده و خواننده را برای اجرای حضوری در مرحله رقابتی پنجمین دوره جشنواره انتخاب کردند.

اجراهای حضوری بخش رقابتی جشنواره طی روزهای 8، 9، 15 و 16 آذر در فرهنگسرای نیاوران میزبان شرکت‌کنندگان خواهد بود، این در حالی است که  اختتامیه پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) نیز روز پنجشنبه 22 آذر 1397 در تالار وحدت تهران با حضور شرکت کنندگان، علاقمندان موسیقی ایرانی، هنرمندان و تعدادی از مدیران فرهنگی برگزار می‌شود.

پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی و استفاده از نمونه‌ها و الگوهای موجود در هنر ایرانی برای  هنرمندان گروه سنی زیر 18 سال، توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» با مدیریت بردیا صدر نوری در فرهنگسرای نیاوران تهران و تالار وحدت برگزار می‌شود. 

در این دوره از جشنواره که با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان دوستداران موسیقی اصیل ایرانی است، نوازندگان  تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام روح‌الله خالقی، مجید وفادار، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرّم، حبیب‌الله بدیعی، پرویز یاحقی و اسدالله ملک که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز