خبرگزاری کار ایران

جایگاه کلام و شعر در موسیقی در برنامه «شب موسیقی»

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۹۸۷

در برنامه امشب «شب موسیقی»، با حضور محمد سریر و حمیدرضا اردلان آهنگساز، پژوهشگر موسیقی، به جایگاه کلام و شعر در موسیقی امروز پرداخته می‌شود.

به گزارش ایلنا، در شب موسیقیایی «شب‌های هنر» به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله ذوالفقاری، امشب «جایگاه کلام و شعر در موسیقی» مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رضا مهدوی در این گفتگوی شبانه میزبان محمد سریر آهنگساز، موسیقی‌دان و یکی از بهترین ملودی‌پردازان ایران و حمیدرضا اردلان آهنگساز، پژوهشگر موسیقی و استاد دانشگاه که در سه دهه گذشته نقش مهمی در شناسایی، حفظ و احیای آیین‌های اقوام ایرانی و طرح مسأله بنیادین در باب معرفت شنیداری در این حوزه داشته است، خواهد بود و در باب جایگاه کلام و البته تاثیر کلام و شعر بر موسیقی سخن خواهند گفت.

در برنامه امشب سه آیتم موسیقی با آهنگسازی سریر و سه قطعه موسیقی نواحی به انتخاب  اردلان پخش خواهد شد و علاوه بر آیتم «چهل سالگی» و نیز آیتم «ناشنیده» که هر هفته یک قطعه ناب موسیقی را پخش می‌کند، گفتگو با مهدی آذر سینا در خصوص ارتباط موسیقی و شعر، بخش دیگر برنامه امشب خواهد بود.

«شب موسیقی» به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله ذوالفقاری یکی از برنامه‌های «شب‌های هنر» است که از یکشنبه شب‌ها ساعت ۲۳، از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز