خبرگزاری کار ایران

نمایش منتخب جشنواره‎‌های جهان در همدان

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۶۸۷

نمایش «داستان یک مرد و سایه‌اش» به کارگردانی جوزِپه سِمِرارو از کشور ایتالیا در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، در آغاز این نمایش صحنه خالی است، نورها خاموش می‌شوند و سپس مردی معمولی روی صحنه می‌آید و شروع به ساختن خانه‌اش با آجرهای نامرئی می‌کند.

نمایش «داستان یک مرد و سایه‌اش» تولید کمپانی پرینسیپو آتیوو تِترو است که از کشور ایتالیا به مدت ۵۵ دقیقه در جشنواره اجرا می‌شود.

جوزپه سِمِرارو و داریو کادی بازیگران نمایش هستند. طراح نور مارکو مرکانتی، صدا و موسیقی کاری از لئون بارتلو است. جوزِپه سِمِرارو نویسنده و کارگردان نمایش محسوب می‌شود.

جوزِپه سِمِرارو پس از سال‌ها فعالیت و تجربه در زمینه کارگاه‌های آموزشی تئاتر در بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۹ ، با هنرمندان ایتالیایی و خارجی کمپانی «پرینسیپو آتیو تِتِرو» را بنیان‌گذاری کردند.

این کمپانی در سال ۲۰۰۷ تولیدات خود را عرضه کرد. از اولین اجراهای جوزِپه سِمِرارو می‌توان به نمایش‌های «جریان‌ها» و «من دارم تعجب می‌کنم که جن و پری‌ها مثل پروانه‌ها پرواز می‌کنند»، اشاره کرد.

یکی از کارهای او که توانست به مرحله نهایی جوایز سال ۲۰۰۸ راه یابد، نمایش «داستان یک مرد و سایه‌اش» است. این اثر توانست جایزه «ایلو» را در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و همچنین جایزه «پادووا» را در سال ۲۰۱۰ به خود اختصاص دهد.

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از ۲۹ آبان تا ۳ آذر ماه با دبیری مریم کاظمی و به میزبانی شهر همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز