خبرگزاری کار ایران

گروه هنر و تجربه اعلام کرد:

آغاز اکران همزمان دیگر فیلم‌های هنری و تجربی در سینماهای هنر و تجربه

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۴۶۹

گروه سینمایی هنروتجربه، با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با موافقت شورای عالی اکران، بار دیگر اکران همزمان فیلم‌های هنری و تجربی به نمایش درآمده در سینماهای کشور را دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش ایلنا، متن اطلاعیه گروه هنر و تجربه به شرح زیر است:

مؤسسه سینمایی هنر و تجربه براساس موافقت شورای محترم عالی اکران سینمایی کشور بار دیگر نمایش همزمان فیلم‌های هنری و تجربی بنمایش درآمده در سینماهای کشور را به‌طور همزمان در دستور کار قرار داده است.

براساس این اطلاعیه با عنایت به ضرورت حمایت همه‌جانبه از سینمای هنری و تجربی در پهنه اکران عام سینمایی کشور سینمای هنر و تجربه پس از رایزنی‌های مختلف با مسئولان محترم سازمان سینمایی کشور، مدیرعامل محترم خانه سینما و شورای محترم صنفی از این پس با مجوز بالاترین مقام اکران سینمایی کشور اقدام به نمایش همزمان فیلم‌های هنری و تجربی اکران سراسری در سینماهای خود خواهد کرد تا بتواند در اکران طولانی مدت خود نمایش این فیلم‌ها را با موفقیت بیشتری همراه سازد.

نحوه نمایش این فیلم‌ها پس از تأیید شورای محترم سیاستگذاری این گروه سینمایی به‌صورت محدود و طولانی‌مدت همراه خواهد بود تا ضمن حمایت از این نوع فیلم‌ها از تداخل کمی و کاهش سانس‌های فیلم‌های اختصاصی سینمای هنر و تجربه جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز