خبرگزاری کار ایران

عرضه قریب‌الوقوع فیلم‌های پرفروش در سایت کول دانلود

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۷۷۳

تعدادی از فیلم‌های موفق و پرفروش بزودی در سایت کول دانلود عرضه می‌شود.

به گزارش ایلنا، مغزهای کوچک زنگ زده در جشنواره فیلم فجر 1396 شرکت داشت که در نهایت در 15 رشته مختلف کاندیدای جایزه سیمرغ بلورین شد که از این بین به 4 سیمرغ از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه رسید. همچنین سیمرغ بلورین دیگری که این فیلم موفق به دیافت آن شد جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران بود.

نوید محمدزاده، نازنین بیاتی، فرید سجادی حسینی، علی علایی و فرهاد اصلانی در این فیلم هنرنمایی می کنند همچنین با معرفی: مرجان اتفاقیان، نوید پورفرج. هامون سیدی، لادن ژاوه وند، مهیار راحت طلب، مهرداد بهاالدینی، معیین شاهچراغی، اشکان حسن پور، پیمان پازوکی، امید شیری، آرمین بهجت،تیام منیری، تبسم جمالی پور، منصوره ایلخانی، کامران دبیری، صفر محمدی، محمود کیان بازیگران این مجموعه هستند.

مغزهای کوچک زنگ زده درباره یک حاشیه شهری پر جرم و جنایت است از نگاه یک جنایتکاری که تاکنون مرتکب جنایت نشده است.

شما می‌توانید  بزودی برای دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده به سایت‌های مجاز و قانونی نظیر کول دانلود مراجعه کنید

 عرضه قریب‌الوقوع فیلم‌های پرفروش در سایت کول دانلود

بدون تاریخ بدون امضا

فیلم ایرانی پرفتخار بدون تاریخ بدون امضا که جایزه‌های بی‌شماره جشنواره‌های داخلی و خارجی را درو کرده است در سال ۱۳۹۵ به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه‌کنندگی علی جلیلوند ساخته شد ولی تا بهمن ۹۶ رنگ اکران سینما را به خود ندید و تازه تا بهمن ۹۷ هم به شبکه نمایش خانگی قطعا نخواهد آمد که در این باره در ادامه بحث می‌کنیم.

هدیه تهرانی در کنار امیر آقایى، نوید محمدزاده و بازیگرانی دیگری چون محمدزاده، سعید داخ، علیرضا استادى، زکیه بهبهانی، ماهان نصیری نیا کستینگ بدون تاریخ، بدون امضا را تشکیل داده‌اند.

نوید محمدزاده با بازی درخشانش در این فیلم جایزه ویژه آسیاپاسیفیک را در تاریخ ۲ اذر ۹۶ از آن خود کرد. همچنین جایزه بهترین بازیگر بخش افق‌‌ها از جشنواره ونیز ۲۰۱۷. گرچه از بازی خوب امیر آقایی هم نمی‌شود بی‌تفاوت و تمجید گذشت.

و اما داستان فیلم؛ کاوه نریمان (امیر آقایی)، یکى از پزشکان پزشکی قانونی، در محل کارش با جسدى مواجه می‌شود که وی را پیش از این می‌شناخته است…

این فیلم به زودی از طریق سینمای خانگی عرضه می‌شود و شما می‌توانید برای خرید و دانلود فیلم بدون تاریخ بدون امضا از اقدام کنید.

 عرضه قریب‌الوقوع فیلم‌های پرفروش در سایت کول دانلود

هزارپا

فیلم ایرانی هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داودی تابستان 1396 جلوی دوربین رفت و ساخته شد. در ابتدا قرار بود از این فیلم در جشنواره فیلم فجر 96 رونمایی شود که سپس داوودی از این عقیده خود منصرف شد و اظهار داشت که فیلمش را در جشنواره فجر شرکت نخواهد داد. وی گفت: "بدون این که قصد داشته باشم بیانیه‌ای بدهم و ضدیتی با جشنواره داشته باشم این تصمیم را از قبل گرفته بودم و هزارپا در جشنواره فیلم فجر حضور نخواهد داشت."

در روز 13 تیر ماه 97 اتفاق عجیبی در سینماهای سراسر کشور رخ داد. این روز افتتاح و آغاز اکران فیلم هزارپا بود که توانست در روز نخست فروشی بالغ بر ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون داشته باشد تا رکورد فروش روزانه سینمای ایران را شکسته باشد.

فیلم هزارپا که یک فیلم طنز و کمدی بود با حضور رضا عطاران که یک پای ثابت این سال‌های فروش بالای گیشه‌های سرگرم کننده بود و همچنین با توجه به موفقیت و فروش فیلم پیشین ابوالحسن داوودی یعنی فیلم رخ دیوانه انتظار هم می‌رفت که فیلم پرفروشی باشد.

این فیلم که به تازگی از پرده سینماها جمع شده سات به زودی در سینمای خانگی ارائه خواهد شد و شما می‌توانید برای خرید و دانلود فیلم هزارپا اقدام نمایید.

 عرضه قریب‌الوقوع فیلم‌های پرفروش در سایت کول دانلود

لس آنجلس تهران

درون مایه بنیادین داستان «لس آنجلس تهران» از رایج‌ترین و مرسوم‌ترین دست نویس‌های طنز بهره برده است. تعویض و عوضی گرفتن یک شخصیت به جای شخصی دیگر. سناریو فیلم را تینا پاکروان با همراهی آنالی اکبری به روی کاغذ آورده‌اند. چنانچه با پیشینه و رزومه هر دوی این‌ها قرابت داشته باشید فکر می‌کنم به طور قطع حتمی باشد که به چه دلیل فیلم یک فروپاشی و گسست را تجربه می‌کند.

تینا پاکروان در تجربه‌های پیشینش که در مقام کارگردان تاکنون داشته یعنی «خانوم» و «نیمه شب اتفاق افتاد» اکثرا در تقابل با محیط‌ها و سابجتک‌های دردناک جامعه ما است و در این بین هر چقدر که بیشتر تلاش می‌کند که فیلم‌هایش رئالیست‌تر تصویری از روزمرگی قسمتی از آدم‌های کشور باشد.

وی حتی در جایگاه بازیگر نیز همواره در یکسری تراژدی و درام‌های دردناک و اجتماعی شرکت کرده و تاکنون هیچ گونه فیلم طنز یا کمدی را تجربه نکرده بود. البته این فیلم مخاطب خاص خود را نیز دارد و بر خلاف انتقادهایی که در این بین شده عده‌ای نیز طرفدار این طنز بوده‌اند.

این فیلم طنز که فروش خوبی نیز داشته است به زودی در سینمای خانگی برای فروش و دانلود فیلم لس آنجلس تهران ارائه خوهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز