خبرگزاری کار ایران

شماره هفتم دوماهنامه «شیوه» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۲۴۹

شماره‌ هفتم (آبان و آذر) دوماهنامه «شیوه» منتشر شد.

به گزارش ایلنا، شماره هفتم دوماهنامه «شیوه» به صاحب امتیازی خانه هنرمندان ایران منتشر شد. این شماره چون شماره‌های پیش شامل بخش تجسمی، سینما، تئاتر، ادبیات و موسیقی است.

در بخش هنرهای تجسمی پرونده‌ای درباره نازیسم و هنر مدرن منتشر شده و در آن درباره میزان توجه آلمان هیتلری به هنر مدرن اعم از نقاشی، سینما و هنرهای تجسمی صحبت شده است. 

در پرونده سینمایی این شماره درباره ظهور نسل جدید سینماگران جوان ایرانی پرونده‌ای منتشر شده است که در آن به کارنامه گروه سینمایی  رودفیلم توجه شده است و در کنار آن با فردین‌صاحب‌الزمانی و پیام یزدانی نیز گفت‌و‌گو  شده است. همچنین گفت‌و‌گو  با بهنام بهزادی نیز بخش دیگری از این پرونده است.

در بخش تئاتر این نشریه با حسین پارسایی و ساناز بیان گفت‌و‌گویی انجام شده که محوریت آن تازه‌ترین اجراهای تئاتری آن‌هاست و در ادامه پرونده‌ای نیز درباره کریل چرچیل منتشر شده است.

 بخش ادبیات این دوماهنامه گفت‌وگویی اختصاصی با اورهان پاموک داشته و آن را دستمایه پرونده‌ای درباره این نویسنده کرده است و در بخش موسیقی نیز پرونده‌ای درباره جون بائز و موسیقی اعتراض درج شده است.

همچنین در این شماره از این دوماهنامه پرونده‌ای کوتاه درباره داریوش شایگان درج شده است که با عنوان «در رثای یک متفکر عاشق» چاپ شده است.

دوماهنامه تخصصی «شیوه» با قیمت 25 هزار تومان به آبان و آذر 97 اختصاص دارد و مجید رجبی‌معمار مدیر مسئول و سیدعماد حسینی سردبیر آن هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز