خبرگزاری کار ایران

ناشران برای دریافت کاغذ مورد نیاز به سامانه توزیع مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۲۴۴

معاون امور فرهنگی می‌گوید: ناشران می‌توانند از فردا (چهارشنبه 23 آبان) برای دریافت کاغذ مورد نیاز به سامانه توزیع مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی (معاون امور فرهنگی)‌ با اعلام این خبر که ناشران از فردا (چهارشنبه 23 آبان) برای دریافت کاغذ مورد نیاز به سامانه توزیع مراجعه کنند، افزود: تمهیدات لازم برای تامین کاغذ ناشران فراهم شده است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

او تصریح کرد: ناشرانی که درخواست کاغذ دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه توزیع کاغذ به نشانی paperds.ir  درخواست خود را ثبت کنند و درخواست‌ها پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ناشران در دو سال گذشته، محقق می‌شود.

او افزود: کاغذهایی که از طریق سامانه توزیع در اختیار ناشران قرار می‌گیرد براساس قیمت تمام شده مورد تایید سازمان حمایت و کارگروه ساماندهی کاغذ است.

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از همکاری مناسب واردکنندگان کاغذ تاکید کرد: چنان‌چه سایر واردکنندگان، کاغذ دولتی خود را براساس مصوبات در اختیار شبکه توزیع قرار دهند مشکل تعزیراتی متوجه آن‌ها نخواهد شد.

او در پایان گفت: حل مشکل کاغذ در شرایط فعلی در گرو همکاری ناشران و مصرف‌کنندگان کاغذ و نیز واردکنندگان کاغذ با سیستم توزیع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز