خبرگزاری کار ایران

پیمان خازنی «زعفرانیه ۱۴ تیر» را به پایان رساند

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۱۹۵

پیمان خازنی از پایان کار ساخت موسیقی متن فیلم سینمایی «زعفرانیه ۱۴ تیر» و ضبط موسیقی تیتراژ پایانی با حضور یکی از خوانندگان سرشناس آواز خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیمان خازنی (آهنگساز) از اتمام موسیقی متن فیلم سینمایی «زعفرانیه ۱۴ تیر» به کارگردانی علی هاشمی خبر داد.

خازنی با اعلام این خبر افزود: در این پروژه تمام تلاشم برقراری هماهنگی مناسب بین عنصر تصویر و موسیقی بوده است.

او ادامه داد: هم اکنون با یکی از خوانندگان سرشناس آواز مشغول ساخت و ضبط موسیقی تیتراژ  پایانی هستیم و امیدواریم این فیلم در جشنواره فجر امسال اکران موفقیت‌آمیزی داشته باشد.

او درباره‌ روند این همکاری گفت: هدفم از حضور در این پروژه علاوه بر تجربه ساخت موسیقی هم جهت با فیلم، تلاش برای تاثیرگذاری بر روند کلی آن نیز بوده است. به عقیده من موسیقی صحیح و به جا می‌تواند مکمل تصویر و ارتقادهنده آن باشد.

«زعفرانیه ۱۴ تیر» نخستین ساخته‌ علی هاشمی به تهیه‌کنندگی سلیمان علی‌محمد است که پیش از این فیلم «اسب حیوان نجیبی است» را تهیه کرده است.

علی هاشمی با فیلم کوتاه «صبح روز بعد» که در بخش مسابقه بیست و چهارمین دوره جشنواره بلاک برلین در دو کشور آلمان و آمریکا حضور داشت، جایزه بهترین روایت اکسپرسیونیست این جشنواره را دریافت کرده است.

پیمان خازنی نیز در کارنامه‌اش ساخت آثاری مانند «پریچهره»، «به یاد من باش»، «شوخی»، «همهمه‌ی کاشی‌ها» و همچنین اجرای موسیقی در کشورهای مختلف را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز